Ik krijg namelijk vanavond een pup! We hebben nu eindelijk de ruimte/tijd voor en ik ben super blij natuurlijk.
Sinds er op de aansteker van mijn moeder een bonte franse bulldog stond wou ze eigenlijk wel een franse bulldog,
gewoon omdat ze mooi van lelijkheid zijn. Natuurlijk maakt het mij niet uit ik vind alle hondjes leuk! Zolang er maar 1 kwam,
we hadden er alleen geen tijd voor. Maar sinds we verhuisd zijn naar een boerderij en ik en mijn moeder toch iets meer tijd hebben
en vaak thuis zijn kon het dan toch eindelijk
. Dus wij internet/marktplaats afzoeken naar een leuk hondje, we hadden een schatje gevonden echt perfect dus wij bellen. Maar helaas, die was al weg. Er was nog een pup in dat nestje maar die sprak ons niet zo aan dus wij zochten verder. Er waren wel leuke hondjes maar die waren gewoon te ver weg voor ons om op te halen en wij hoeven niet echt een stamboom dus willen er ook geen 1000den euro's aan betalen. Toen hebben we besloten om nog even naar een ander ras te kijken, helaas niets geschikt voor bij ons (Mijn stiefvader wil geen jackwawa,boomer of iets anders schattigs
) Dus toch maar weer terug naar bulldogs, en wat stond daar. Een prachtige foto van een franse bulldog pup net 3 minuten geleden erop gezet. Wij hebben als een gek die advertentie doorgelezen en tot onze verbazing was het de pup die ons niet zo aansprak, terwijl we nu echt meteen verkocht waren. We hebben meteen gebelt en nu kunnen we vanavond hem gaan ophalen
! Dit hondje hoort gewoon echt bij ons, het was zo toevallig allemaal. Dit word onze eerste hond, ik ben erg blij dat we nu echt tijd hebben voor een hond want ja, tis ook zielig om zo'n beestje helemaal alleen te laten. En nu kan ik natuurlijk niet wachten tot vanavond, ik heb zelfs superslecht geslapen omdat ik zo blij was. Onze katten zullen wel wat minder blij zijn
de ene heeft een grootse hekel aan honden dus dat word nog wat. Natuurlijk zet ik hier vanavond meteen een fototje op van onze liever, die trouwens Atilla gaat heten
. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat vanavond, hij zal zijn nest wel gaan missen en flink piepen.Ik ben benieuwd voor degene die ook een pup heeft of een hond hoe dat ging de eerste dag bij jullie
?Nouja, ik ben zo blij dat ik het iig even moest melden haha!
Wij krijgen alleen buiten een bench binnen niet daar gewoon een mand.
(Met het risico dat er geen klik was en zonder hond weer naar huis te gaan)
Ik ben benieuwd voor foto's!!