vanaf welke leeftijd is een reu vruchtbaar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

k4tink4

Berichten: 720
Geregistreerd: 25-09-06
Woonplaats: Gouda

Re: vanaf welke leeftijd is een reu vruchtbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 16:30

Mijn zus en ik mochten allebei een eigen hondje.
Mijn zus kreeg een teefje en ik een reutje (geen familie!)
De eerste keer loops van het teefje was het raak. Nu hebben we er 4 *LOL*

edit: het was een ongelukje, ze had zelfs zon broekje aan met een maandverbandje. Die hadden ze gewoon uitgetrokken..


k4tink4

Berichten: 720
Geregistreerd: 25-09-06
Woonplaats: Gouda

Re: vanaf welke leeftijd is een reu vruchtbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 16:41

swiffer schreef:
k4tink4 schreef:
Mijn zus en ik mochten allebei een eigen hondje.
Mijn zus kreeg een teefje en ik een reutje (geen familie!)
De eerste keer loops van het teefje was het raak. Nu hebben we er 4 *LOL*

edit: het was een ongelukje, ze had zelfs zon broekje aan met een maandverbandje. Die hadden ze gewoon uitgetrokken..


Ik lijk wel een enorme zeikerd misschien, maar ik vind de lach smily een beetje misplaatst. Ongeluk of niet, een teefje bij haar eerste loopsheid te laten werpen? Vind ik toch niet bepaald grappig hoor. Toen je erachter kwam had je ook de teef kunnen laten castreren. (dus baarmoeder eruit met vruchtjes en al)

Ik hoop dat ze nu gecastreerd wordt?


Alle 4 zijn gecastreerd. Het spijt me dat we haar het nestje hebben laten werpen? Alles is gewoon goed gegaan en ze heeft alle 3 pups gezond ter wereld gebracht. 1 woont nu in woerden. We zijn meteen na de eerste 'dekking' met haar naar de da geweest, omdat we ons idd zorgen maakte over of dit wel kon. Hij vertelde mij dat het alleen gevaarlijk is als teefjes erg vroeg voor het eerst loops werden. Onze noah was nog al laat met haar eerste loopsheid. Mama en pups schelen 1 jaar en 7 maanden en de 'pups' zijn nu 3. We kunnen de tijd niet meer terugdraaien, maar dankjewel voor het melden dat mijn smiley misplaatst was. Als het niet goed was gegaan had ik echt geen smiley geplaatst. Don't worry! Ik neem aan dat de da het wel gemeld had als het gevaarlijk was?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 96 bezoekers