sterilisatie hond... kosten? ervaringen?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Babsiej

Berichten: 6232
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Re: sterilisatie hond... kosten? ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 13:44

Een teef laat je tegenwoordig inderdaad ook castreren.
Ik heb mijn teef 2 maanden terug laten castreren en was hiervoor 215 euro incl btw voor kwijt. Zij was 24 kilo.

Ze hebben het supernetjes gedaan, 1 maand later was er al bijna niks meer van te zien en nu helemaal niet meer. Ook is zij in gedrag niet veranderd en wordt ze gelukkig ook niet dikker.

Nu was ze ook wel al wat ouder, 1,5 voor ze gecastreerd werd, dat scheelt misschien ook.



Babsiej

Berichten: 6232
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Re: sterilisatie hond... kosten? ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 17:40

Het scheelt inderdaad wel, mijn andere teef is al 1,5 jaar geleden gecastreerd en weet neit meer hoeveel ik kwijt was maar was sowieso veel minder "mooi" gedaan, te weinig pijnstilling waardoor ik zelf bij moest halen omdat ik merkte dat ze pijn had enzo.

En die van mn 2e teef dus niet. Ze was inderdaad 1 keer loops geweest, maar dat is allang achterhaald wegens hormonen enzo is het beter VOOR de eerste loopsheid, maar omdat mn hond erg zwak was door veel darmproblemen kon ze niet eerder. toen werd ze in feb en maart loops dus kon ze pas in juni-juli geholpen worden inderdaad wegens de doorbloeding.

Veel honden hebben overigens geen last van incontinentie maar het KAN voorkomen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 44 bezoekers