Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pinokiolover schreef:ja die wil me moeder niet.. heb maar ff me tekst aangepast hierboven hahaha...
Rosita schreef:Ik zou
http://www.opvangsnoopy.web-log.nl/
www.bunnybin.nl
of
www.asielgoofy.nl
aanklikken en twéé leuke kleine konijntjes uitzoeken. Geen kans dat ze groter groeien dan verwacht en een leuk koppel wat gecastreerd is en elkaar aardig vindt. Dáár heb je echt veel plezier van. Ik mag het zeggen want ik geniet al een paar jaar van zo'n duo
Rosita schreef:Ik zou
http://www.opvangsnoopy.web-log.nl/
www.bunnybin.nl
of
www.asielgoofy.nl
aanklikken en twéé leuke kleine konijntjes uitzoeken. Geen kans dat ze groter groeien dan verwacht en een leuk koppel wat gecastreerd is en elkaar aardig vindt. Dáár heb je echt veel plezier van. Ik mag het zeggen want ik geniet al een paar jaar van zo'n duo
Ashkerlon schreef:De witte van Hotot vind ik super schattig... maar volgens mij zijn die wel wat groter dan een dwergkonijntje...
pinokiolover schreef:ja de witte van hottot heb je in dwerg vorm en zijn super leuk!!
@melanie20: jou blauwe marter vind ik erg mooi heb je er ook foto's van van volwasse knijn?
@gimgirl: ja mn moeder is niet zo weg van dwerghangoren ikzelf vind ze super, heb er ook mee gefokt op school voor een project...
en ja helaas mag ik er maar 1! het liefst heb ik er 6 ofzonee maar ja ik wil er wle 2 maar dat mag niet, misschien als ik het heeeeeel subtiel breng op het moment dat we bij de konijnenafdeling van school staan... (we zijn van plan om een konijnjte van school te kopen)
![]()
in ieder geval al heel erg bedankt voor alle keuze die jullie geven, en meer is altijd welkom!!!
melanie20 schreef:ik fok al jaren dwergkonijntjes voor de tentoonstelling...
ikheb de kleuren
roodoog pool ( heb er nu jongen van die verkocht worden)
zwart zilvervos..
en midden blauwmarter
en donkerblauw marter (zie fototje)(heb ik ook nog wel jongen van die verkocht worden..)
je mag me altijd pmen of toevoegen op msn!
dus als je intresse hebt.. hoor ik het wel.
ik zal ook ff kijken of ik een foto heb van een volwassen konijntje..
gr mel