Citaat:
oke triest dat jullie het niet geloven ik heb ook een cursus gedaan maar dat moeten jullie zelf weten..
Ik ben el heel benieuwd wie jou die cursus gegeven heeft. Over het algemeen worden er niet dit soort cursussen aan 13 jarige meisjes gegeven.
En prima dat je voor jezelf opkomt hoor, maar verklaar dan wel even hoe het komt dat jij in een paar minuten 2 gesprekken hebt gedaan ?
Want als je inderdaad binnen een paar minuten een gesprek hebt gedaan met 2 dieren is er geen sprake van communiceren met dieren maar lijkt het op psychometrie. En zelfs dat vind ik al heel wat voor een 13 jarig meisje.
Buiten dat, zou je niet liever jezelf bezig houden met aardse dingen op deze leeftijd ? Je krijgt al genoeg te verkroppen om ook nog eens problemen met dieren op te lossen.
Ik zou me, als het waar is, je verlopig alleen bezig houden met dieren om je heen en zeker niet met dieren van anderen.
Ik weet als geen ander wat voor druk en drukte het met zich mee kan brengen. Lijkt me niet fijn voor iemand die in de brugklas zit.