Hond vaak overgeven,wat aan te doen?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
2misty2

Berichten: 2228
Geregistreerd: 11-08-05
Woonplaats: Zwolle

Hond vaak overgeven,wat aan te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-06 16:49

Zoals de titel al zegt moet mijn hond vaak overgeven,vooral na water drinken en met nog wat voedsel in de maag.Ze doet het niet zomaar.Het ging een tijd goed met nieuwe brokken maar nu begint het weer.Zou dit toch alleen aan de combinatie water en wat in de maag liggen?Ze doet het namelijk nooit zomaar.Wie herkent dit?Ze is helemaal gezond verder!

Trotse eigenaar van Be-Yon ( Sandreo x Precious Slotti )
B +10 L1+19 L2+12 M1+10 M2+ 10 Z1+2


2misty2

Berichten: 2228
Geregistreerd: 11-08-05
Woonplaats: Zwolle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-06 17:15

Nee okeej,maar soms gaat het super goed en heeft ze nergens last van en dan zo ineens gaat het weer mis.Kzal morgen even bellen met de da maar denk misschien herkennen jullie het of hebben jullie er ervaring mee.

Trotse eigenaar van Be-Yon ( Sandreo x Precious Slotti )
B +10 L1+19 L2+12 M1+10 M2+ 10 Z1+2


2misty2

Berichten: 2228
Geregistreerd: 11-08-05
Woonplaats: Zwolle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-06 18:22

Gelukkig eet ze wel gewoon,en ze valt ook niet af want ze heeft zelfs een beetje overgewicht waardoor ze nu op dieet is.Maar het is zo vreemd,de ene keer heeft ze nergens last van en zoals vandaag in het bos dan springt ze in het water en dan drinkt ze en ja hoor weer overgeven,eerst dacht ik dat het kwam door het water,maar ook thuis met leidingwater doet ze het ook.Ik roep haar tot stop met de hoeveelheid water die ze drinkt maar ja dat is ook sneu ze moet ook vocht binnen krijgen.Soms is het pas een uur of 2 uur na het eten dat ze drinkt en dan alsnog over moet geven.Kga volgende week haar weer wegen dus zal het meteen eens even vragen.

Trotse eigenaar van Be-Yon ( Sandreo x Precious Slotti )
B +10 L1+19 L2+12 M1+10 M2+ 10 Z1+2

2misty2

Berichten: 2228
Geregistreerd: 11-08-05
Woonplaats: Zwolle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-06 09:00

Ik heb vanmiddag een afspraak bij de dierenarts ik laat het nog wel even weten,bedankt voor de reacties.

Trotse eigenaar van Be-Yon ( Sandreo x Precious Slotti )
B +10 L1+19 L2+12 M1+10 M2+ 10 Z1+2

2misty2

Berichten: 2228
Geregistreerd: 11-08-05
Woonplaats: Zwolle

Re: Hond vaak overgeven,wat aan te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-06 17:18

Hey,
Vanmiddag ben ik dus met me hond naar de dierenarts geweest.
Ze kon echt helemaal niks vinden,mijn hond is gewoon gezond.Nu ben ik over gegaan op ander voer wat ik van hun heb meegekregen,licht verteerdbaar en alleen van lam en rijst dieetvoeding(want ze moet wat kilo s kwijt )(prijs met het voer wat ik had maakte niet zoveel uit)Verder heb ik pilletjes meegekregen voor 10 dagen die zorgt dat het voedsel wat sneller verteerd.Dit ondersteund het verteren dus.Nu moet ik dat nieuwe voer 6 weken proberen en kijken wat er veranderd.Veranderd er nou niks dan gaan we bloedprikken.Dus het is even afwachten

Trotse eigenaar van Be-Yon ( Sandreo x Precious Slotti )
B +10 L1+19 L2+12 M1+10 M2+ 10 Z1+2

2misty2

Berichten: 2228
Geregistreerd: 11-08-05
Woonplaats: Zwolle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-06 08:37

Ja ik denk inderdaad ook dat mijn hond gewoon een gevoelige maag heeft,de medicijnen kan je vergelijken wat zwangere vrouwen krijgen als ze last van hun maag hebben.Dus het houd de maag rustig en heb het idee dat ze er nu al op reageerd.Ze is wat vrolijker.Volgens de dierenarts wordt ze wat luier maar ze is al lui dus zal er wel niet veel van merken haha.Ik denk dat het wel goed gaat komen.

Trotse eigenaar van Be-Yon ( Sandreo x Precious Slotti )
B +10 L1+19 L2+12 M1+10 M2+ 10 Z1+2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 46 bezoekers