Poep van konijn blijft aan ze kont hangen wat doen ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Chichiba

Berichten: 1030
Geregistreerd: 20-01-05
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 13:47

Sting schreef:
Weet niet of het echt harde keutels zijn of dat het zijn blindedarmontlasting is? Want harde keutels knip ik er soms ook nog wel af (zorg dat je je konijn goed in de houdgreep hebt ).


Kijk hier aub wel heel erg mee uit...Je knipt zo mis...een konijnen huid is heel erg dun...doe dus erg voorzichtig...Er zijn vele konijnen die gehecht moeten worden omdat baasjes de ontlasting eruit proberen te knippen...Laat het dan dooor de dierenarts doen...


Chichiba

Berichten: 1030
Geregistreerd: 20-01-05
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 14:31

Zwartwitje schreef:
Desiree: okee, de meningen zijn verdeeld hierover dus. ik moet toegeven dat dat jaren geleden is dat mijn DA dat zei, dus misschien heb ik het verkeerd onthouden of ging het over regelmatig brood voeren ofzo.
Helaas klopt het idd dat niet alle dierenartsen van alles evenveel afweten.


Als je brood gaat geven...niet te veel (alles met te is slecht natuurlijk) en altijd gedroogt...Lekker hard...

Verder lijken me de tips duidelijk...Lekker veel hooi...weinig tot geen groente/fruit en brokjes...

Succes met je nijn...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, GrapeshotBot, LesleyAnne, lovelance, MelanieB, NinaCharlie, Plus_en_Min, purny, Saskiaa_ en 82 bezoekers