Mijn hond heeft jeuk aan haar tepels?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Afanaisa
Berichten: 574
Geregistreerd: 29-05-04

Mijn hond heeft jeuk aan haar tepels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-06 11:30

Mijn finselappen hond van 6 jaar heeft verschrikkelijke jeuk aan haar tepels, tenminste dat denk ik omdat ze er al 2 dagen in loopt te bijten, ze bijt ze niet kapot maar ze zorgt dat ze in de omgeving bijt en dan duwt ze heel hard op haar tepel...ze zijn dus behoorlijk rood. ze moet deze maand nog loops worden. Ze heeft er al heel wat keren loopsigheid op zitten maar ze heeft dit nog niet eerder gedaan, ik vraag me af of het hier mee te maken heeft?

Verder is ze behoorlijk onrustig, ze is van nutare echt de rust zelve, maar nu staat ze naast me en kijkt me aan met een blik: "waar moet ik liggen?'
Als ze een plekje gevonden heeft gaat ze niet slapen, maar met haar ogen open liggen en blijft hooguit 10 minuten op dezelfde plek liggen...ze ziet er niet gestresst uit.

Het zijn ook niet alle tepels waar ze het heeft maar de enalaatste twee, dus die net voor haar heup van haar achterpoot, ik heb al gekeken, en ze wil dat ik heel hard voor haar ga terug jeuken want als ik eraan kom gaat ze helemaal plat op de grond liggen met haar achter poten wijd. ze doet dan ook helemaal niks, maar valt bijna in slaap.

Kan iemand mij gerust stellen? zodat ik nu iets voor haar kan doen? schoonmaken misshien?

Dankjewel voor het lezen dan nog!



Afanaisa
Berichten: 574
Geregistreerd: 29-05-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-06 12:47

Ik heb zelf echt geen idee, schijnwanger kan denk ik niet want ze moet nog loops worden en volgens mij komt dat erna...

Nee, ze geeft geen melk, vreemde bobbeltjes, ik vind het eerder geirriteerd lijken...

Ja, ik dacht daar ook meteen aan nik, ze is niet geholpen namelijk, maar er zijn geen bobbeltjes te zien. ik dacht ook aan baarmoederhalskanker en allerlei andere enge dingen want ze zit in de gevarenzone vanwege haar leeftijd...

Maar wat ellepel zegt kan ook, ze krijgt alleen water en haar brokjes, maar mijn broer is wat dat betreft echt een sukkel want die geeft alles wat los en vast zit en luistert niet naar mijn ouders als ze zeggen dat ze dat niet mag...

Maar nu ik ga nadenken, mijn moeder werdt maandag avond heel boos op 'm omdat ie mandarijn aan der gegeven had, dat had ze op gegeten maar nooit eerder gekregen, misschien is dat het wel...

tis rood met allemaal kleine pikkeltjes en het voelt warm...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7September, fro, MissNibbit, xoranlover, xxmichellexx en 40 bezoekers