Let wel: ik heb niets aan commentaar dat hij gewoon bij een boer vandaan komt en opgroeit in een stal.
Ik heb al zo veel tips gekregen wat betreft voer, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. In dierenwinkels zie je ook zooo veel soorten brokken, varierend van 5 euro voor een flinke zak, tot 15 euro voor een kleiner zakje. Zit hier nu werkelijk zo veel verschil in?
Mijn plan was om hem 2x per dag brok te voeren, dat gewoon neer te zetten en na 10 minuten/kwartier weg te halen. Ook pas voeren nadat wij allemaal hebben gegeten. Maar hoeveel brok krijgt zo'n pup dan, of staat dat gewoon op de zak? En welke merken raden jullie aan?
Ook lees ik hier regelmatig over vers vlees voeren enzo, is dit ook al geschikt voor een pup? En wat zijn hier dan de voordelen of nadelen van?
Nog een tip die ik kreeg: voerbakjes op een standaard. Dit zou fijner eten zijn omdat ze anders (weet niet precies meer wat het was) de slokdarm zou verstoppen ofzo? Omdat ze gebukt zijn? Dit leek me nogal vaag, maar wie weet zit er een kern van waarheid in?
Ik hoop dat jullie me welgemeend advies kunnen geven. Heb al wel discussies gezien over vers tov brokken, hoor graag de redenen hiervoor, maar dit is niet bedoeld als discussietopic