Nou daar gaat hij dan ,
Het heeft nu te lang geduurd, vanavond word hij ingeslapen.
Mijn lieve Joris. Helaas maar 8 lentes jong.
Tot 24 december 2009 was hij nooit ziek, op kennelhoest na maar dat had hij toen hij 1 was.
Ik was jarig en dus was het feest, maar Joris was ziek.
Hij was niet vrolijk, kwam niet uit zijn mand terwijl hij dat normaal wel altijd doet.
Hij bleef maar overgeven, deed hij wel vaker, en hij at niet meer.
26 december poepte hij slijm en wouden we dus naar de dierenarts.
Wij onze vaste DA gebeld maar die zei dat we pas na 3 uur morgen komen en 50 euro meer moesten betalen tenzij er een ander spoedgeval zou zijn want dan moesten we maar tot na de feestdagen wachten. Het was teon 11 uur.
Dus papa belde een andere DA waar we gelijk moesten komen.
Om 12 uur werd hij officieel opgenomen meteen gewicht van 14 kilo en begonnen de onderzoeken.
na bloedonderzoeken en foto's werd er een echo gemaakt. Mama en ik zijn daar bij geweest en je zag duidelijk een verdikking in de darmen, conclusie was dramonsteking. Hij kreeg medicijnen en op 5 januari kwam hij weer naar huis.
Langzaam sterkte hij aan en werd hij weer de vrolijke oude tot eind september 2010 weer het zelfde laken en pak, deze keer mocht hij wel thuis blijven en knapte hij wel weer vrij snel op.
Maar 3 weken geleden begon hij weer met overgeven. Maar hij bleef eten. Maar sinds eergisteren voel je duidelijk dat zijn darmen erg zijn opgezet en hij eet en drinkt niet meer, dus wij hebben kip gekookt en van alles geprobeerd kip wil hij wel maar hij drinkt niet. Sinda vanochtend is hij erg mager en suf. Wij vermoeden dat hij al die tijd al vol zit met kanker. Maar hij is z'n bikkel dat hij het niet laat merken.
Ik ben heel ziek geweest maar hij hielp me er boven op. Mama is nu heel ziek maar jij ben nu prioriteit 1!
Ik kon vannacht niet slapen en ik snap nu waarom.
Wij zijn niet egoïstisch jongen, je mag gaan.
Sorry voor het lange verhaal, ik hou jullie op de hoogte van hoe het loopt.
x Stalxpaard
IK HEB GEEN BEHOEFTE AAN ZEIKENDE MENSEN WE HEBBEN HET ER AL ZWAAR GENOEG MEE
Laatst bijgewerkt door stalxpaard op 25-02-11 15:13, in het totaal 2 keer bewerkt