Labrador vermist in Drenthe

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Grote_Beer

Labrador vermist in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 19:18

Ik plaats deze oproep namens iemand anders. Het gaat dus niet om mijn eigen hond, maar ik hoop wel heel hard dat Chester snel gevonden wordt! Als je iets gezien hebt, dan graag contact opnemen met de gegevens uit dit bericht.

Vermist sinds 7 augustus: de blonde labrador Chester.
Hij is die bewuste dag tijdens een boswandeling in het bos bij Gees vermoedelijk ergens van geschrokken en weggelopen. Chester draagt een stoffen halsband.

Er is de afgelopen week o.a. met speurhonden naar hem gezocht en daarbij heeft men op 11 augustus een glimp van hem kunnen opvangen. Hij leek echter erg gestresst en liet zich niet vangen.
Het laatste spoor dat de speurhonden hebben kunnen vinden is langs de N374(weg naar Hoogeveen) hectometerpaal 433 en 434. Daar is een houten hek, waar stroom op staat. Dit is richting Drijsterveld. Dit spoor werd ontdekt op 16 augustus, maar dat wil niet zeggen dat Chester daar ook op diezelfde dag is geweest.

Het is mogelijk dat hij nog steeds rondzwerft, maar mogelijk is hij intussen door mensen meegenomen die niet weten dat er met smart op hem wordt gewacht.

Willen jullie naar 'm uitkijken? Hij kan niet gemist worden!! Wie heeft Chester gezien of weet waar hij is? Marjan, de eigenaresse van Chester is bereikbaar onder telefoonnummer (telefoonnummers verkrijgbaar via pm)

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 18-08-09 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Telefoonnummer verwijderd, dit is verkrijgbaar via pb

SecretLIN

Re: Labrador vermist in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 21:18

ik kom vaak in die buurten met mijn 2 labradors ik zal het in de gaten houden!

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 12:57

chester is nog steeds zoek, wil iedereen ff op zijn hyves kijken voor hoe en wat en als je iets weet contact opnemen met zijn baasje!!!

http://labradorchester.hyves.nl/

Mijn dank is groot:thnx:

kamatz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 08:37

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:55

Balen he, nog steeds niet gevonden...

kamatz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 18:09

Nee nog steeds niet.
Ik zou echt gek worden van onzekerheid....maar de mensen doen er alles aan om hem te vinden.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 13:37