Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XxSultanxX schreef:geef maar gewoon brood , voor de rest lussen ze alles wel hoor.
maar fruit hoeven ze nietheeft de duif een ringnummer?
rakkertje13 schreef:ga naar de dierenwinkel en koop een klein zakje van 2,75.
vaak bij de welkoop wel.![]()
als hij echt op krachten moet komen is dát wat hij nodig heeft..
KsVrPy schreef:XxSultanxX schreef:geef maar gewoon brood , voor de rest lussen ze alles wel hoor.
maar fruit hoeven ze nietheeft de duif een ringnummer?
Ja hij heeft een ringnummer en m'n moeder belt nu de dierenambulance om hem op de komen halen.
Bedankt voor de reacties.
tita schreef:jeetje ik denk niet dat het verstandig is hoor, dadelijk vloog die duif zijn wedstrijd wordt ie gevangen en opgehaald
De eigenaar mag de ambulance kosten betalen ruim 75 euro en als ie daar geen zin in heeft dan is het gedaan met de duif
XxSultanxX schreef:waarom bel je de eigenaar niet zelf ? wat is het nummer? zoek ik het telefoonnummer van de eigenaar er wel ff bij
tita schreef:een kat van ons was dood gereden die werd opgehaald door de dierenambulance.
Vervolgens moesten we bij het asiel ff kijken of het onze kat was en mochten gelijk de kosten van de ambulance betalen ala 75 euro
tita schreef:jeetje ik denk niet dat het verstandig is hoor, dadelijk vloog die duif zijn wedstrijd wordt ie gevangen en opgehaald
De eigenaar mag de ambulance kosten betalen ruim 75 euro en als ie daar geen zin in heeft dan is het gedaan met de duif
tita schreef:Tja hallo sommige duiven vliegen wedstrijden van wel 500km dan ben jij toch ook moe
tita schreef:Tja hallo sommige duiven vliegen wedstrijden van wel 500km dan ben jij toch ook moe
l0rdJ schreef:tita schreef:Tja hallo sommige duiven vliegen wedstrijden van wel 500km dan ben jij toch ook moe
Het is nou eenmaal gebeurt,
als zo een beestje helemaal kapot ligt, en niet meer kan vliegen is de kans groot dat hij (helemaal op stal) word gegrepen door bv een roofdier. ik weet niet wat de eigenaar liever hebt, zijn duif terug, of dat iemand hem lekker aan zijn lot overlaat.
Ik ben benieuwd of de duif weer lekker naar zijn huisje mag TS! Laat het ons weten!