Leuke (jongeren?) vakantie.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emmaa

Leuke (jongeren?) vakantie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 10:27

Ik (15), mijn vriendin (15) en mijn vriend (17) en evt mijn moeder & broertje willen dit jaar een beetje een gezellige, warme, relaxte vakantie.
Wel iets in de trant van Salou of Lloret de mar! Lachen Maar aangezien onze leeftijden, moet er wel iets te doen zijn qua uitgaan.
En er moet evt. ook iets te zien zijn. (Kastelen oid. grote kans dat moeder&boertje mee gaan. Lachen )

Dus, als jullie iets leuks weten? Brand los! Lachen

Cavaliere

Re: Leuke (jongeren?) vakantie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 11:53

jij en je vriendin zijn 15, normaal gesproken kom je pas een discotheek binnen vanaf 16 jaar, weet je hoe dat daar is?
zal ik namelijk wel rekening mee houden, want als ze je niet binnen laten heb jij ook een baal vakantie.

verder weet ik uit verhalen dat de minimale leeftijd in lloret en salou toch wel 18 jaar is, vind jij dat leuk om daar als 15 jarige tussen te lopen? of kan je beter even een paar jaar wachten met lloret en nu ergens anders heen gaan?

ik ben nu zelf ook 16, in mei 17. ga dit jaar nog een keer mee met mijn ouders en wil op mijn 18e naar lloret, uit verhalen heb ik gehoord dat er onder die leeftijd ook nog niet zo veel te doen is.

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 13:35

Ja ik snap wat je bedoelt. Maar mijn vriendin van ook 15 is vorig jaar 2x naar Salou geweest en heeft er erg veel lol gehad!
Weet alleen niet of ze echt naar discotheken ging etc.
Bedankt. Lachen

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:12

--> BI

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:25

Chersonissos (dè feeststad van Kreta) is super! Haha! Ik ben er vier jaar geleden geweest en heb een topvakantie gehad.

In Chersonissos kan je flink stappen (zéér populaire jongeren- en feestbestemming), het is er geweldig weer, er is veel te zien op Kreta (qua cultuur, gezelligheid, activiteiten) en het is niet te ver weg (circa 3 uurtjes vliegen). Vork Het was er toen wel vrij druk. Iedereen komt daarheen om te feesten en beesten, er is een strand (Starbeach) waar ook overdag het feest door gaat met een muziekje en gezelligheid. Ook kan je er bungeejumpen, op bananen achter boten rond racen, waterskieen etc.
Chersonissos leeft dag en nacht, 7 dagen per week.

Even buiten Chersonissos is het rustiger en heel erg mooi, genoeg te bekijken! *LOL*

(Ik heb maar even niet naar je leeftijd gekeken, bedenk dat discotheken inderdaad wel een minimumleeftijd hanteren)

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:27

ben ook op chersonissos geweest vorig jaar was toen 15. en uitgaan is daar geen bal aan als je zo jong bent. zijn allemaal oudere vanaf 18 jaar en ouder.

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 16:23

Ja dat kan goed zijn! Het is maar net hoe oud je bent en wat je gewent bent natuurlijk! Knipoog
Ik vond het wel geweldig en ik was 16. Haha! Heb er veel gestapt en echt niemand die aan mijn leeftijd twijfelde of moeilijk deed hoor! (Ik zag er wel al ouder uit, werd gemiddeld geschat op 20/21.)

(Edit: Ik heb me trouwens vergist; het is komende zomer voor mij alweer 6 jaar geleden dat ik in Chersonissos ben geweest) Gestoord

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 14:07

Wij zaten bij Calella vorig jaar met school. Dat ligt een uurtje van Barcelona af.
Was wel in mei, maar de discotheken lieten alle 15 jarige ook binnen en schonken ook gewoon alcohol aan ze. Misschien zijn ze in de zomer strenger, dat weet ik niet..
Maar in ieder geval wel super leuk!!

En natuurlijk kunnen je moeder & broertje naar Barcelona, daar is genoeg te zien van Gaudi bijv.