Terschelling jongeren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Irismacho

Terschelling jongeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 14:56

Hee!
Ik ga met een groepje van 6 meidne naar Terschelling deze zomer, camping de Appelhof. 10 dagen!
Ik wou graag weten of er hier wel eens mensen naar terschelling zijn geweest en wat hun ervaringen zijn..

Sluiten de discotheken echt om 2uur? Dat heb ik gehoord, en hoe was de camping.. Ojaa wij gaan trouwens al vroeg, 12 tot 23 Juli, zullen er dan al wel veel mensen zyn? Is de 1e week van onze officiele vakantie..

Groetjes Iris Lachen

mooney

Re: Terschelling jongeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 15:01

Ik ga elk jaar naar Terschelling (eigen caravan), maar nooit naar de disco. Dus daar kan ik je niks over vertellen.
Appelhof, tja echt een jongeren camping, je ziet er altijd jongens met minimaal 4 kratten bier heengaan, veel herrie etc. Niet mijn soort camping....

Verder als je met paarden mensen gaat, je kan er heerlijk rijden en er zijn 3 verhuren (Lok, Terpstra en Manege Terschelling)

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 19:49

Ik ben afgelopen zomer naar Terschelling geweest met twee vriendinnen, wij stonden op Terpstra. Ik ben wel op de Appelhof geweest en naar mijn mening zijn de daar vooral 's nachts soepeler dan op Terpstra. De discotheken sluiten idd allemaal om 2 uur al.
Wij gingen op 13 of 14 juli heen en het was al erg druk.

Irismacho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 23:21

2 uur al, dat is vroeg :p
Maar bedankt voor de info, wij hadden gehoort dat Terpstra niet echt leuk was, en de site van appelhof ziet er ook een stukje leuker uit!

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 23:28

Wij waren eigenlijk wel blij dat we op Terpstra zaten aangezien het op de Appelhof een grote bende was met vuilniszakken die open gepikt waren door de meeuwen. Een voordeel van de Appelhof is wel dat ze een eigen dischotheek hebben.

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 23:33

Je bent 16 toch? Toen ik 16 was ben ik ook met een hele groep meiden naar terschelling geweest. Ontzettend leuk gehad. Wij zaten niet op Appelhof maar ben er wel vaak geweest. De kroegen zijn om 2 uur dicht, maar denk maar niet dat je op appelhof veel slaap krijgt hoor! De party gaat meestal tot in de vroege uurtjes wel door! Privacy heb je er ook niet echt, alles staat lekker hutje mutje op elkaar. Maar ja, waar zeuren we over, de sfeer is super!
Het is zeker al wel druk in de tijd dat jullie gaan. Terschelling is eigenlijk voor heel veel dingen leuk. Ik ga nu ook nog elk jaar. Alleen niet zovaak meer naar de kroeg want daar voel ik me erg oud in het hoogseizoen (en ik ben pas 24 Haha!) maar meer voor het paardrijden en lekker naar het strand! Je moet op Terschelling ook idd paardrijden, Terpstra is een leuke manege met goede begeleiding!
Ff offtopic: zou wel goede afspraken met z'n allen maken over hoe en wat op vakantie. Wij hadden toen met 13 meiden aardig wat discussies over of iemand alleen naar de camping kon fietsen, wat we zouden doen met avondeten, afwassen, koken, ontbijten.
Veel plezier op vakantie!!!

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 23:35

Ik kom al vanaf dat k 5 maanden ben op Terschelling en werk er ook iedere zomer dus wat wil je weten Tong uitsteken ?
Appelhof & Terpstra zijn ongeveer gelijk, maar k denk dat er op Appelhof meer gefeest wordt. Terpstra is iets strenger wat betreft de nachtrust. En Appelhof heeft natuurlijk the Big Apple.
K zit zelf altijd in een huisje of bij mn schoonouders dus over hoe t er verder is, kan k je niet veel vertellen. Discotheken sluiten inderdaad om 2 uur, maar van wat k heb gehoord is er daarna altijd wel feestje op de camping aangezien iedereen dan terug komt..
Paardrijden kan ik je Manege Terschelling aanraden. Niet alleen omdat k er zelf werk, maar vooral omdat de groepen gewoon kleiner zijn (en dus niet met zn 15en t strand op wat bij die andere 2 gebeurd, zelfs met beginners..). En de begeleiding door iets volwassener personen wordt gedaan. K kom vaak genoeg meisjes van n jaar of 15 tegen van die andere 2 verhuurbedrijven die dan zo'n grote groep moeten leiden.

Irismacho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 23:51

We zijn niet van plan om paard te rijden Lachen

Hmm zoals ik het hoor is het er allemaal hartstikke gezellig, en regels gaan we zeker maken.
En ja ben 16, maar als we gaan is iedereen 17 !

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 21:56

Eigen discotheek? Nooit gezien toen? Haha!

Wij gingen altijd naar zo'n discotheek in 't dorp daar. Appelhof is absoluut geen bende het was daar geweldig. Al is het wel weer 4 jaar geleden.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 18:54

Toen bestond de Big Apple ook nog niet Knipoog !

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:32

Danskroeg OKA 18 op west is een aanrader!
Verder ben ik nooit op de appelhof geweest, zit zelf altijd op een goedkope camping op West

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:47

Ik ga ook naar Terschelling dit jaar met nog 8 vriendinnen Lachen
We gaan in week 32 en de camping weten we nog niet, Terpstra of Appelhof..

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 23:52

K vind de Oka echt 3 x niks maargoed dat komt misschien ook omdat de ene keer dat k er ben geweest er misschien 3 mensen aan de bar zaten en verder niemand Tong uitsteken

K ben deze zomer zoals elke zomer ook weer op terschelling te vinden, is t niet bij mn ouders in t gehuurde huisje dan wel bij mn schoonouders in hun eigen huis Lachen (of op t paard natuurlijk haha)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 21:59

Als ik er ben is t meestal wel redelijk druk in de OKA!
Ik ga denk ik in de zomer én herftsvakantie naar terschelling!
Een goeie vriend van mij gaat daar namelijk studeren dus boeken we met een stel vrienden wss n huisje daar in de herfst. In de zomer word het wss weer twee weken kamperen ergens op n camping op West!