Je bent 16 toch? Toen ik 16 was ben ik ook met een hele groep meiden naar terschelling geweest. Ontzettend leuk gehad. Wij zaten niet op Appelhof maar ben er wel vaak geweest. De kroegen zijn om 2 uur dicht, maar denk maar niet dat je op appelhof veel slaap krijgt hoor! De party gaat meestal tot in de vroege uurtjes wel door! Privacy heb je er ook niet echt, alles staat lekker hutje mutje op elkaar. Maar ja, waar zeuren we over, de sfeer is super!
Het is zeker al wel druk in de tijd dat jullie gaan. Terschelling is eigenlijk voor heel veel dingen leuk. Ik ga nu ook nog elk jaar. Alleen niet zovaak meer naar de kroeg want daar voel ik me erg oud in het hoogseizoen (en ik ben pas 24
) maar meer voor het paardrijden en lekker naar het strand! Je moet op Terschelling ook idd paardrijden, Terpstra is een leuke manege met goede begeleiding!
Ff offtopic: zou wel goede afspraken met z'n allen maken over hoe en wat op vakantie. Wij hadden toen met 13 meiden aardig wat discussies over of iemand alleen naar de camping kon fietsen, wat we zouden doen met avondeten, afwassen, koken, ontbijten.
Veel plezier op vakantie!!!