Ethelate schreef:Toch raad ik een rugzak echt af, het zijn ook weer allemaal extra lussen waar je mee aan een lift kunt blijven hangen. En hoe dik het ruggedeelte ook is, als je met je rug op een flesje water valt kan je heel fout terecht komen!
Ik stop alles in de zakken (van mijn jas en broek) en nog nooit is er iets gebroken. Maar ik neem ook minimale dingen mee. Tubetje zonnebrand, lippenbalsem en foon in broekzak en briefgeld/losgeld.
Tja en ik raad het echt aan
Wat ik opnoemde vind ik pers het minimale wat je mee moet nemen de berg op en daar heb je dan toch een rugtas voor nodig. Als je in een skiklasje zit zijn de meeste dingen misschien wat minder belangrijk. Maar zeker als je zelf een tocht gaat maken vind ik die dingen zeer belangrijk.
En ik ben met snowboarden vaak genoeg op mijn tas gevallen, maar heb daar nog nooit wat van gemerkt. Je moet hem natuurlijk wel een beetje handig inpakken. Verder is het nagenoeg onmogelijk om met een goede rugzak in de lift te blijven hangen (ik heb het dan niet over een eastpakje oid).
Maar het goed, het zal een persoonlijke mening blijven. Ik heb liever geen spullen in mijn zakken gepropt.