Hier een voorproefje:
Hier waren we op het treinstation in Edinburgh. We gingen in 2 groepjes even de omgeving verkennen want we hadden nog 2 uur voor de trein vertrok. Eén of andere toren in Edinburgh:
1.

Hier waren we net aangekomen en gingen we even alle kamers bekijken. We zien er erg uitgereisd uit.

2.

Dit was dé gang waar dingen worden waargenomen. De beelden hal. Nou, ik zie niets...jullie wel?
3.

We gingen een dag wandelen en dit was het prachtige uitzicht van de Schotse Hooglanden:
4.

5.

En dit was de gymzaal wat er erg spooky uitzag omdat het donker was. Dus ik heel dapper naar binnen om een foto te maken. Ook hier zie ik geen geesten.
6.

Aan het einde van de wandeltocht kwamen we bij een meer en zijn daar gaan zitten. Het was prachtig weer zoals je kon zien. We hadden een lunchpakket van het kasteel mee en hebben lekker gerelaxt.
7.

We hebben mountainbikes gehuurd en zijn gaan kijken waar de pony trekking was. Hier hadden we even pauze en hebben junkfood gehaald bij de lokale Spar. Jawel, ze hebben een Spar in Schotland.

8.

Hier zaten we op de boot op Loch Ness. Helaas geen Nessie gespot maar wel een prachtig uitzicht.
9.

10.

We hebben uiteindelijk toch 2 Nessie's gezien!!!!! KIJK:
11.

En de man in het rood was een super aardige receptionist. Hij vertelde ons een verhaal over een standbeeld uit de beelden hal die als je hem draaide toegang bood tot een geheime gang waar mensen ingegooid werden als men ze 'zat' was. Die gang kwam dan uit op een gat in de grond....
12.

Al met al was het een korte maar een geweldige vakantie en voor een paar van ons voor herhaling vatbaar. Alleen dan willen we 10 dagen gaan aangezien je echt 2 volle dagen kwijtbent aan reizen. En ik vond 4 dagen wat kort daar. Nieuw topic volgt later daarover.

Edit:
Op deze pony zat ik met de buitenrit. Pony heet Hazel.