gezellig kletsen en informatie uitwisselen over het land waar je woont/ heen gaat.
(ik vond het hier wat beter passen dan in HK,.. mod??)
ik woon sinds juli 2005 in Frankrijk, in de dordogne.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie schreef:Ik woon sinds november 2005 in Turkije. Zonder paard helaas. Maar vliegen was een beetje erg duur en met de auto is het wel erg ver.Dus ik heb hem verkocht jammer genoeg.
Waarom zijn jullie/gaan jullie naar het buitenland?
Lusitana schreef:Wat ik erg prettig vind is dat je hier niks op slot hoeft te doen. Mijn scooter heeft eens een paar dagen en nachten voor een café gestaan, met de sleuteltjs erin.
Mijn moeder was hier laatst en liet een tas staan op een bankje. Wij terug, nou die stond er gewoon nog, daar maakte ik me ook helemaal geen zorgen om. Je kunt hier ook je tas op het teraas laten terwijl je naar de wc gaat. Alleen in het toeristen seizoen niet.
Tevens waarschuwing voor toeristen. Nier alles wat los rondslingert is dus "verloren"!!! En als je wat kwijt bent, dezelfde weg terug gaan.
Tja, in de stad is het natuurlijk anders he.
Citaat:Het enige leuke daaraan vind ik dat de mannen niet verkeerd zijn verder is het behoorlijk saai.
Gerbenfroh schreef:Ik heb de zomer in Kreta gewoond en gewerkt.
Ik ga straks, half Januari, voor 5 maanden in Engeland wonen en stage lopen.
In het luxe hotel Danubius Regents Park Hotel.
Brrrrspannend!
cp112 schreef:
pfoee Turkije, dat is wel een eind.
ik wil er (ooit) nog een keer op vakantie, lijkt me een heel gaaf land.
jammer dat je paard niet meekon.. ik heb mijne wel meegenomen en heb eigenlijk best veel aan hem gehad (zit hier een beetje in mijn uppie)
waar in Turkije zit je precies?