Geslaagde vakantie in Kroatie met foto's.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Geslaagde vakantie in Kroatie met foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 13:28

De 10 dagen vakantie waren heerlijk!!!! We zouden naar Kroatie gaan en dat is ook zeker gebeurd, maar ja mijn ouders kennende zijn we ook nog een paar nachten in Zwitserland en Italie geweest, wat overigens helemaal niet erg was hoor! Haha!

Sja we waren even in een maffe bui... wie ging er het snelste van de glijbaan af?? Tong uitsteken
Afbeelding

Eén of ander plantje ergens langs de weg.... Haha!
Afbeelding

Stopje langs de weg en natuurlijk moesten wij even richting waterval die daar was klimmen... dit is samen met mijn 2 zusjes.
Afbeelding

Uitzicht toen we over een pas reden, geweldig mooi!
Afbeelding

De koeien waren echt heel gaaf en lief!!! Lovers
Afbeelding

En de geitjes waren onwijs arrogant... Schijnheilig
Afbeelding

Met de boot van Ancona (Italie) naar Split (Kroatie), de boot was echt eng gewoon... het was een oud wrak, de omroepinstallatie deed het niet (lekker als er iets is onderweg) de kamers waren verschrikkelijk, 1 douche voor 1 dek.... kortom daar was niet veel aan, maar wel weer een heel avontuur...
Afbeelding

Even heerlijk gezwommen aan de kust van Kroatie (Je kon zo op het water drijven, zo zout was het water, heerlijk!)
Afbeelding

Mijn witte beentjes die altijd onder een rijbroek verstopt zaten moesten u toch echt maar is aan de zon geloven! Haha!
Afbeelding

Op de eerste camping in Kroatie zaten we in een huisje (we hebben ook tenten mee, maar vonden het zo wel is makkelijk... Bloos ) en dit was ons uitzicht:
Afbeelding

Eh..... ja wat zal ik hier van zeggen..... Haha! Het was een poging om uit het water te klimmen, maar de rotsen waren wel erg scherp... Bloos!
Afbeelding

Hier hoef ik weinig over te zeggen... dit is gewoon onwijs mooi!
Afbeelding
Afbeelding

Bij de volgende overnachting waren 2 onwijs lieve puppies, ik baal nog dat ik ze daar achter moest laten.... wat scattig!!! Lovers
Afbeelding
Afbeelding

Mijn zusje is een poging aan het doen tot overleven.... Extreme duivel Gevaarlijk hoor een grote zus! Haha!
Afbeelding

Bij de laatste camping kon je van een hoge brug af springen... ik heb heel lang getwijfeld, vond het maar dood eng, je moest eerst over een reling heen enzo... brrr.... maar ik heb het gedaan! Ik vloog!!!!!! Haha!
Afbeelding

Ja en die brug was hoor../. kijk maar, de bovenkant van de brug is net verdwenen, maar die valt er wel bij te bedenken...
Afbeelding

Dit was ook erg gaaf!!!! Een soort raften maar dan in wat kleinere bootjes! We gingen watervalletjes af enzo!
Afbeelding
Afbeelding

En dat was de vakantie, heb het erg leuk gehad, maar moet zeggen dat ik ook wel weer erg blij was om thuis bij de paardjes te zijn hoor.... Bloos Haha!


SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:47

die geitjes Haha!
ontzettend leuke foto's!
Prachtige omgeving om te zien, mooi dat je het leuk hebt gehad!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:21

Leuke foto's! Ziet er echt heel gaaf uit!

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 01:02

Die 4de en de 12de foto Kwijl Echt prachtig..!!!!!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 09:20

gave fotos!
mooie omgeving zeg!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: belindaap88, Esther en 168 bezoekers