Verslingerd aan Zuid-Afrika

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Primula

Berichten: 452
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Kessel-Lo

Verslingerd aan Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 22:09

Ik ben dus sinds enkele weken terug van een reisje van 14 dagen naar Zuid-Afrika Lachen . Probleem is dat ik zooooo verliefd ben geworden op dat land dat ik constant met mn gedachten daar zit . Ik heb zelfs een paar Afrikaanse CD's gekocht om toch maar zoveel mogelijk in die sfeer te blijven Bloos! . En ik heb mij echt voorgenomen om volgend jaar zeker terug te gaan. Zijn er hier misschien nog mensen die zo onder de indruk zijn van Zuid-Afrika?
Oh ja, nog even tussendoor: het was daar dus regenseizoen, maar we hebben wel degelijk 14 dagen zon gehad!!!!!!!!!! Cool En dan te bedenken dat het hier zomer is en het constant regent Schijnheilig ...

God forbid that I should go to any heaven in which there are no horses…


Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:15

echt heel gaaf! Ik wil misschien mijn stage of een paar maanden in Zuid-afrika studeren! Heel gaaf dat je er geweest bent.

Iedereen neemt me zoals ik ben, nou ik nog ~ Loesje

Kana

Berichten: 9051
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 10:47

Ik kom uit zuid-afrika Lachen
Mijn moeder beheert er ook een bananenplantage..
Maar hoe dat is gekomen is een heel verhaal Tong uitsteken

Primula

Berichten: 452
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Kessel-Lo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 22:31

Kana schreef:
Ik kom uit zuid-afrika Lachen
Mijn moeder beheert er ook een bananenplantage..
Maar hoe dat is gekomen is een heel verhaal Tong uitsteken


Ooooh wauw!!!! Wou dat ik zo'n moeder had Schijnheilig ! Hoe is ze daar verzeild geraakt? En jij blijft gewoon in Nederland? Als ik jou was zou ik direct naar daar verhuizen Haha! !

God forbid that I should go to any heaven in which there are no horses…

Kana

Berichten: 9051
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 23:16

Haha ja kon dat maar Haha!
Maar kan niet... Mijn moeder is ook nog hiet btw Tong uitsteken

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:23

Ik ben van kleins af aan helemaal gek op Zuid Afrika... vooral op de national parks.... alle dierendocu's volg ik Haha! (nat.geo. /anminal pla. zijn mijn favoriete zenders)
Zou ZOOOOO graag naar het Kruger park willen!!! In mijn 4e studiejaar kan ik een stage doen ik Zuid Afrika, mijn vader is er een beetje tegen vanwege de discriminatie... daarbij moet ik die stage zelf betalen... auw!!!
Heb net bij Djoser de brochure aangevraagd en die reizen die zij aanbieden naar ZA zijn werkelijk fantastisch gewoon... er zit zelfs een reis tussen waarbij je op een paard Lesotho verkent!!!!! BETER!

Echt, zodra ik afgestudeerd ben, geld heb... ik ben weg hoor! Het lijkt me echt geweldig om in de wat armere dorpen te helpen in welke zin dan ook... ik droom ervan op een mobiele praktijk (voor mondhygiene) in de jungle op te zetten... zo kunnen mensen .... voor niets.... toch hun tanden laten controleren of poetsintsructies krijgen...

Ik heb trouwens ooit een boek gelezen.... moet je ook lezen... In de wildernis van Kobie Kruger!!!
Gaat over een familie, waarvan de vader opzichter wordt in het krugerpark... ze moeten verhuizen naar de wildernis en moeten daar leren leven met alle gevaren van de natuur/dieren. Ze voeden een jong tijgertje op en moeten dat uiteindelijk uizetten.
Echt, mijn fantasie tijdens het lezen van dat boek, sloeg werkelijk op hol. Het is niet super geschreven... maar het verhaal... het onderwerp... ik vind het fantastisch!!!

Als ik ooit met Djoser een reis naar ZA boek, kan ik jullie als reisgenoot opgeven??? Haha!

Primula

Berichten: 452
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Kessel-Lo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 10:40

ShadowFax schreef:
Echt, zodra ik afgestudeerd ben, geld heb... ik ben weg hoor! Het lijkt me echt geweldig om in de wat armere dorpen te helpen in welke zin dan ook...


Ja, het loont echt de moeite hoor ! We zijn daar ook een project gaan bezoeken van een Vlaamse vrouw, die daar een schooltje heeft opgericht voor de kinderen die in een krottenwijk wonen. Daar waren ook juist een paar Nederlandse meisjes die daar op stage waren voor een paar maanden om te helpen in het schooltje Lachen .

God forbid that I should go to any heaven in which there are no horses…


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carolina87, Danseresje, hanne2001, Taucha en 54 bezoekers