Fotoshoot in Turkije!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 22:01

zonnebloem18 schreef:
Veel te kinderlijk koppie doe mij maar een stoere volwassen vent!!
Mss als ik nog 15 was geweest dat je wel mijn type was.



Is jouw goed recht!!

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 21:11

zonnebloem18 schreef:
Veel te kinderlijk koppie doe mij maar een stoere volwassen vent!!
Mss als ik nog 15 was geweest dat je wel mijn type was.


Ik wou nog eens iets zeggen nu ik eraan denk Haha!
je wil een stoere volwassen vent Cool maar euhms ik ben ook nog maar 17 geworden dit jaar...duhuuusss Knipoog Haha!

ScapaPolo3
Berichten: 792
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 16:20

Hoe diep kun je zinken...

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 16:34

ben ik nou de enige of hoe zit dat Verward ...maar ik heb bij het lezen van dit HELE topic wel 1000x me kots-emmer tevoorschijn moeten halen! tjongejongejonge...het stinkt hier zoo enorm!!!!
tjah en daarbij, ik vind je niet eens knap en na het lezen van je reactie ben je helemaal een afnapper.

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 17:02

Ben het wel met je eens Apollo, het kan aan de manier liggen waarop Quirinake het uitlegt, maar zo kom je echt niet leuk over..

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 18:22

nou mensen Verward Wat heb ik nou weer verkeerd gezegd Verward Ik denk eh..weet je wat ik denk..dat jullie me allemaal verkéérd begrijpen Verward Ja dàt denk ik....
Maar ja..het zal wel aan mij liggen dat je je kotsemmer moest tevoorschijn halen eh apollo... Maar dat is jou zaak dat jij mij niet knap vind.. moet ik nou wenen Verward Het kan me niet schelen wie me knap vind of wie niet, want ik wéét wat ik van mezelf denk en dat is goed genoeg... En ik bedoel dit NIET in de arrogante vorm maar in de negatieve vorm dus hou je commentaar voor jezelf want als je zoveel moet kotsen van dit topic moet je het NIET lezen!!!!
Sorry voor mijn taalgebruik!!! Maar ik word het beu..Als jullie me stom vinden..Nou ja..Who cares...

Beate

Berichten: 597
Geregistreerd: 23-03-04
Woonplaats: Gaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 18:29

Quirinake schreef:
als je zoveel moet kotsen van dit topic moet je het NIET lezen!!!!


Geheel mee-eens, Yuri is écht een lieve en al helemaal geen arrogante (wat sommige denken) jongen..Als je hem niet knap vind moet je dat inderdaad zelf weten, maar omdat nou zo duidelijk te laten merken, PB hem dan of zeg t tenminste subtiel... Boos!

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 18:34

Nou DANK JE Beate...Jij kent me tenminste want dat is nog zoiets...
Mensen zeggen altijd: geeeen vooroordelen... nou ja Verward Hier juist hetzelfde!!! Jullie moeten niet zeggen dat ik arrogant ben of dikke nekkerig want dat is HELEMAAL zo niet!! Ik ben eerder veel te verlegen en te bescheiden, in alles zo! Het komt mss niet zo goed over maar dit is maar een forum...Je leert me wel echt kennen als je echt met me babbelt...En Beate heeft dat gedaan en kent me al aardig dus: Gééén vooroordelen
En bedankt Beate voor de steun!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 18:35

O ja dus je mag niet meer je mening geven.. Slaat nergens op.. Iemand moet er toch wat van zeggen,of wil je een heel slijm slijm topic? Tuurlijk he.. daarom mag Apollo nix zeggen,tssskk

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 18:43

yoee goo gurl!!! hahahahahahahaa *LOL* *LOL*
daarbij heb ik dit topic niet gewoon ff gelezen, want dan was ik allang gestopt. maar iemand gaf me een tip om het topic eens HELEMAAL te lezen...tjaaah...het was het wel waard moet ik zeggen.
enne naar mijn ervaring dringt het niet echt door als je het op een super-subtiele manier zegt. -> al heb ik dat naar mijn mening eigenlijk nog best gedaan....

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 18:46

Yentl Yentl Yentl... Van mij mogen het 8 pagina's vol negatieve reacties geweest zijn... Ik had er nog niet eens aan gedacht dat dit zo ging verlopen..Ik wou gewoon eens wat foto's laten zien Verward ik denk niet dat dit verboden is... Ik had dit niet verwacht dus iedereen mag zijn eigen mening zeggen.. Wat een ander van me denkt..Kan me geen **** schelen... Dus Apollo mag haar mening absoluut zeggen maar als je het topic altijd gevolgd hebt en altijd je kots-emmer moeten nemen hebt, dan moet je mijn topic gewoon niet blijven volgen eh? Dat vind ik.. Dat je me lelijk vind (is je goed recht) mag je dat zeggen hoor...Geen probleem mee... Maar ik kan er niet tegen dat mensen vooroordelen hebben...Juist hetzelfde met kleurlingen...Geen vooroordelen... Dus leer me eerst kennen voor dat je zegt dat ik arrogant ben ofzo eh....

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 18:50

houd heel wijs z'n mond, want heeft geen zin in een waarschuwing. enne yen, we praten wel ff verder op msn. Schijnheilig

toch nog één laatste ding, heb je een van ons iets horen zeggen over arrogantie...nee he?!!!

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 18:54

ge-pb't

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:00

Waarom ga je eigenlijk er zo op in?
met iedereen vriendjes zijn gaat helaas niet

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 19:03

Ja ik weet het... Ik moet me het niet aantrekken maar ik wil gewoon vriendelijk zijn en voor iedereen goed doen...Maar ja..mensen die mij kennen weten dat te appreciëren dus ja...
Maar ja ik stop ermee...
Wat je zegt is waar... Ik kan niet goed doen voor iedereen dus zal ik het hierbij laten...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:32

Ik heb nix gezegd of ik je lelijk vindt of arrogant maar ik vind gewoon dat iedereen zn mening mag geven PUNT Verward

ScapaPolo3
Berichten: 792
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:58

het 2e bericht meteen al, we zullen egt wel snappen dat jij dat bent op die foto's geen problemen mee, maar dat hoef je niet ff heel duidelijk te zeggen nadat iemand zegt "mooie jongen" want we zitte hier niet in een creche, het komt gewoon erg "jeuj-ik-heb-dikke-zin-in-aandacht" over (iedereen wil aandacht, ik ook natuurlijk!!) maar op de manier hoe je er nou mee omgaat, kom je in mijn ogen er niet egt leuk op over...

en vat dit niet kwaad op, maar het is gewoon een beetje lachwekkend Haha!

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 20:12

nou, nu ga ik eens iets zeggen... Voor al de mensen die vinden dat ik raar overgekomen ben..En mensen die DACHTEN Lachen dat ze hun mening niet mochten zeggen... Voor al die misverstanden: SORRY!!!!! Ik hoop dat alles nu gezegd is over het mogen zeggen of niet mogen zeggen van commentaar...Want jullie mogen dat wel... Ik hoop hierbij dat alles uitgebabbeld is!!??
En over die tweede reactie in het begin toen ze zei: Met mooie jongen erop...En toen ik zei: Ik ben die jongen, dat vond ik gewoon lachwekkend omdat ze het precies tegen zijn zus zei ofzo... Ik wou gewoon laten weten dat ik die jongen was en dat ik niet zijn zus was ofzo... Knipoog

Kana

Berichten: 9056
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 10:51

OMG Je hebt negatieve en positieve meningen!
Leer leven met allebei...
Als apollo haare zegt en die is niet positief dan hoef je haar niet meteen aan te gaan vallen Misselijk
Bah wat een slijmtopic Misselijk

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-04 23:50

Nee hoor kana...Dat was gewoon even een slechte bui..was even slecht gezind..dat overkomt iedereen wel is Haha! dus nu met een fris verstand: Iedereen mag zijn mening geven, daarom is het ook een forum Verward En ik heb nooit beweerd dat dat niet mocht.. En ik kan leven met alle meningen dus dat moet jij niet zeggen dat ik dat niet kan Knipoog
Dus ik vraag hierbij een slotje op dit topic want ik ben het stillaan beu om mij te verantwoorden... Ik moet altijd uitleggen hoe ik ben en en dat ik gewoon dingen zeg op de verkeerde manier... En dat vind ik niet meer leuk dat ik me àltijd moet verantwoorden...Dus vraag hierbij een slotje en verder geen commentaar meer dat ik met alle meningen moet kunnen leven want dat kàn ik wel!

Christadk

Berichten: 3491
Geregistreerd: 03-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:42

*triestheid*

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 20:06

waarom jastiehorse?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 04:09

Omdat dit topic echt nergens meer over gaat een slotje.