Vakantiebestemming Europa met paardrijden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wendyh

Berichten: 239
Geregistreerd: 28-02-07
Woonplaats: Ede

Vakantiebestemming Europa met paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-24 16:19

Ik ben voor eind juni/begin juli opzoek naar een vakantie in Europa waarbij je ook de mogelijkheid om buitenritten te maken. Ik ben niet opzoek naar een paardrijvakantie waarbij je iedere dag gaat rijden of een trektocht gaat maken maar ik zou het leuk vinden om een paar keer een buitenrit te maken in de natuur.

Het liefst verblijf ik in een huisje maar een caravan of ingerichte tent is ook goed.

Hebben jullie tips of ervaringen voor mij?

Een Bokker met een gastenverblijf en paarden is natuurlijk ook leuk.

NZ92

Berichten: 3175
Geregistreerd: 23-06-09

Re: Vakantiebestemming Europa met paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 22:46

Hee Wendy,
kijk eens op www.villalesolivettes.be Dit is een mooie locatie in de Belgische Ardennen. Je kan hier gewoon verblijven en af en toe een halve dagrit (3 uur) of hele dagrit (6 uur) mee rijden. De locatie zit midden in de bossen en op 10 minuten wandelen van het stadje.

ikke

Berichten: 37630
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 23:07

wendyh schreef:
Ik ben voor eind juni/begin juli opzoek naar een vakantie in Europa waarbij je ook de mogelijkheid om buitenritten te maken. Ik ben niet opzoek naar een paardrijvakantie waarbij je iedere dag gaat rijden of een trektocht gaat maken maar ik zou het leuk vinden om een paar keer een buitenrit te maken in de natuur.

Het liefst verblijf ik in een huisje maar een caravan of ingerichte tent is ook goed.

Hebben jullie tips of ervaringen voor mij?

Een Bokker met een gastenverblijf en paarden is natuurlijk ook leuk.

Ja, er is zo'n bokker: [PP] Noorwegen op zijn mooist. :D

maar los hiervan; er zijn onmogelijk veel opties, dat is geen doen. Noem een willekeurige plek en iemand heeft een adres voor je.

Waar ligt jouw voorkeur? Hoe ver, hoe lang, welk land, met welk vervoermiddel?

iirrssjjee

Berichten: 5950
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 00:33

In Polen heb je Jaskolka. Tinker stoeterij met dag en trektochten. Prachtige omgeving, echt compleet anders dan in Nederland!

Heeft als het goed is ook een Nederlandse eigenaar

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8355
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Vakantiebestemming Europa met paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 02:43

In welke richting zoek je het?

Eventueel heb je nog https://www.csillagos-hely.nl/ in Hongarije maar dan ben je wel even met de auto onderweg ook. Wel een Nederlands gezin met huisjes en ritten te paard van een uur tot een hele dagrit.

wendyh

Berichten: 239
Geregistreerd: 28-02-07
Woonplaats: Ede

Re: Vakantiebestemming Europa met paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-24 06:43

Er komen al wat leuke tips voorbij.

Ik wil maximaal 4 uur met de auto rijden. Maar een bestemming die goed met vliegtuig en daarna met ov te bereiken is kan ook.