Curaçao 2022

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
verstijnen
Berichten: 518
Geregistreerd: 17-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 22:51

linnnh schreef:
Is er iemand die meer weet over het gigantische boorplatform wat in de caracasbaai ligt? Op internet wordt ik nog niet veel wijzer :=

Het gaat om een accomodation platform wat voor veiligheid en ondersteuning op zee zorgt. Curaçao verdient aan het platform, onder andree door het liggeld en havengeld.

Bron: Persbureau Curacao

Bericht is van 2018.

Anoniem

Re: Curaçao 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 00:39

Afbeelding

Zo ik ben er, ging allemaal lekker vlot. Ik ga genieten, maar zo eerst pitten na een lange dag :+

Prairy
Berichten: 9119
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Curaçao 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 06:29

Fijne vakantie!

Fitzroy

Berichten: 25144
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Curaçao 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 08:32

Heerlijk, relaxed, geniet ervan!

Sure_lee

Berichten: 10418
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Curaçao 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 09:02

Fijne vakantie!

Ineke2

Berichten: 33155
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Curaçao 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 09:10

Heerlijk genieten, fijne vakantie!

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 01:02

Wij zijn vandaag ook aangekomen, zitten nu nog even te eten in het hotel, willen heel graag slapen maar proberen het wat uit te stellen :')
Wekker ging vanmorgen al om 4 uur dus de dag heeft wel lang genoeg geduurd :O

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Curaçao 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 01:09

Hopelijk kunnen jullie het nog even uitstellen, anders ben je morgen zo vroeg wakker.

Wij vermaken ons ook prima met van strandje naar strandje hoppen, dieren spotten, eten, cocktails drinken etc :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 01:42

Debbie schreef:
Wij zijn vandaag ook aangekomen, zitten nu nog even te eten in het hotel, willen heel graag slapen maar proberen het wat uit te stellen :')
Wekker ging vanmorgen al om 4 uur dus de dag heeft wel lang genoeg geduurd :O


Haha dat had ik gisteren ook, tot 2030 gelukt :+

Anoniem

Re: Curaçao 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 18:30

Heerlijk dagje port marie, was mooi op tijd dus plekje onder de grote overkapping voor wat schaduw. Komt er een meid of ik even op wou schuiven want ze moest in de schaduw ivm zonneallergie. Nou nee dus, ik lig hier ook niet voor niks. Kijk ik net, ligt het mens op het vlot in het water te zonnen :')

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 19:17

Hahaha Curaçao is ook wel de perfecte vakantiebestemming met een zonneallergie :')

Wij zitten nu lekker op het terras op het Wilhelminaplein te lunchen :Y)

Anoniem

Re: Curaçao 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 22:34

Haha ja idd, later zag ik dr ook gewoon vol in de zon op het strand liggen. Toen had ik de schaduw alweer opgezocht :+

verstijnen
Berichten: 518
Geregistreerd: 17-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 23:51

WinSel schreef:
Heel fijn gehad! Zoveel gedaan en gezien. Tijd is om gevlogen. Morgen zal ik even uitgebreid reageren.

Straks idd lekker slapen :j

Nog geen zin gehad? :D

Anoniem

Re: Curaçao 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 23:58

Het is raar weer hier, was op kokomo en daar weggeregend eind vd middag. Kom je weer op jan thiel, alles droog en nog heerlijk poos in het zonnetje gelegen. De locals klagen ook dat het al weken 'slecht' weer is. Harde wind en veel bewolking, wat ik alleen maar fijn vind om iets minder weg te fikken :')

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Curaçao 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 02:55

Op Kokomo was letterlijk dat ene buitje en daarna was het weer prachtig. Wij zijn gebleven en het was daarna prachtig weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 03:01

Olympia schreef:
Op Kokomo was letterlijk dat ene buitje en daarna was het weer prachtig. Wij zijn gebleven en het was daarna prachtig weer.


Bui, geen buitje.. Strand was meteen leeg :') Maar ja zo snel gaat het idd, ik lag er al vanaf half 10 en er was vooral veel wind en bewolking, dus ik vond het mooi geweest.

Muisbal

Berichten: 2361
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 03:48

Met 15 min was het over en met 25 min weer stralende zon. Wij hebben het onder de parasol uitgezeten en daarna nog lekker verder liggen zonnen :D
De buien zijn meestal kortstondig en als je pech hebt rij je met de bui mee en heb je er langer last van als je weggaat haha

Wij hebben morgen alweer de laatste dag. Tijd gaat veel te snel!!!

Anoniem

Re: Curaçao 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 05:15

Haha het was blijkbaar druk met bokkers op kokomo vandaag :+

Ik ga morgen alweer naar huis. Was heerlijk in mijn eentje, auto huren ook top. Vind het verkeer echt geweldig, go with the flow en geen agressie :D
Morgen nog ff Willemstad in voor vertrek.

Sure_lee

Berichten: 10418
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Curaçao 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 07:42

Haha ja jullie hadden er wel een mini meeting van kunnen maken.

Prairy
Berichten: 9119
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 09:09

Nog 1 week voor vertrek naar het eiland *\o/*

Als er toevallig iemand is in april die wil meeten, wij zijn waarschijnlijk thuis :D

WinSel

Berichten: 20574
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-22 09:41

Sorry, hele late reactie haha

Inmiddels alweer bijna een week thuis. Maar we hebben een top vakantie gehad. Chogogo was een fijn resort met heerlijke ontbijtjes haha. We hebben zoveel gedaan en gezien. De ATV tour was wel echt een hoogtepunt, wat was dat gaaf.
Zaterdag hadden we nog een heerlijke relaxdag. We wilden naar Jan Thiel maar daar was alles helemaal vol. Dus we hebben lekker de hele dag in de schaduw bij het zwembad gelegen. Zondag hadden we nog een auto en zijn we al vroeg naar Playa Grandi gegaan en gezwommen met schildpadden. Dat was zo gaaf! Het was nog heerlijk rustig, dus we hadden alle ruimte en tijd om ze te bewonderen. Afbeelding
Afbeelding

Daarna zijn we doorgereden naar Playa Kalki, gegeten bij Blue Vieuw met absoluut een Blue Vieuw! En zijn we nog naar de grote knip gereden. Wat is het daar allemaal prachtig!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vriendin is nog van de klif gesprongen bij Kalki, dat heb ik maar even afgeslagen haha. De leguanen vond ik veel leuker :D

Maandag hebben we in de ochtend nog lekker bij Jan Thiel gelegen en om 15u werden we opgehaald door de shuttle. Om 19u vlogen we. Het vliegtuig zat niet vol dus we hadden 3 stoelen ter beschikking en extra beenruimte. De vlucht duurde 8 uur en 20 minuten en ging eigenlijk best snel. Af en toe even geslapen.

Al met al een top vakantie waar we geweldige herinneringen hebben gemaakt! **\O/**

Iedereen die er nu is, heel veel plezier! Wij hebben idd ook wel wat regen gehad, maar het is idd snel weer over en dan is het weer heerlijk.

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 12:55

Sure_lee schreef:
Haha ja jullie hadden er wel een mini meeting van kunnen maken.


Muisbal en ik hebben al de hele vakantie een mini meeting :')

Wij gaan vandaag nog even naar Jan Thiel strand en dan eind van de middag naar het vliegveld.

We hebben ook enorm veel gedaan. Ook van strandje naar strandje gereden en veel mooie dieren mogen zien :+:

WinSel

Berichten: 20574
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Curaçao 2022

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-22 13:05

Geniet er nog maar even van! <3

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 13:14

Wij zijn gisteren naar Playa porto marie geweest, vonden we een verrassend leuk en mooi strand! Veel mooie vissen gezien tijdens het snorkelen.

Zaterdagmiddag even naar Jan Thiel geweest, dit was voorheen ons favoriete strand maar nu na een uurtje weer vertrokken. Zo druk, keiharde muziek en er liepen alleen maar 'Kijk mij hier eens hip zijn' types rond. We voelden ons totaal niet op ons gemak. Volgende keer dus maar niet weer op een zaterdag heen :+

We gaan zometeen even naar Playa Grandi en ik denk vanmiddag nog naar de grotten van Hato.

WinSel

Berichten: 20574
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Curaçao 2022

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-22 13:17

Playa Porto Marie zijn wij ook geweest. Snorkelen was daar idd heel leuk. Het was wel heel druk.

Ja op zaterdagmiddag bij Jan Thiel is het druk haha. Dan is iedereen er al voor Happy Hour. Andere dagen was het goed te doen.

Veel plezier vandaag {:}