Weer een keer de Noordzee op met dé boot

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Solleke_Noah

Berichten: 11087
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-17 20:42

Ann_Pam schreef:
Ooh gave platen zeg, ook die laatste die je hier post! Ben zelf een vissersdochter en vind het heerlijk om op zee te zijn :)


Zo jaloers op al die mensen hier die vissersdochters - en zoons zijn :D dat klinkt gewoon al leuk. Ga je dan vaak mee vissen?

janouk: lijkt me ook super tof! Maak je tzt een topic? Wij gaan volgend jaar met een ijsbreker naar Spitsbergen, kijk 'k ook enorm naar uit :j

Ann_Pam

Berichten: 2169
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 21:58

Solleke_Noah schreef:
Ann_Pam schreef:
Ooh gave platen zeg, ook die laatste die je hier post! Ben zelf een vissersdochter en vind het heerlijk om op zee te zijn :)


Zo jaloers op al die mensen hier die vissersdochters - en zoons zijn :D dat klinkt gewoon al leuk. Ga je dan vaak mee vissen?

janouk: lijkt me ook super tof! Maak je tzt een topic? Wij gaan volgend jaar met een ijsbreker naar Spitsbergen, kijk 'k ook enorm naar uit :j

Haha ja het is een vak appart! Nee, hij is van zondagnacht tot vrijdagnacht weg, en zit ook vast aan mijn werk dus dat zit er helaas niet in. Kan dus ook niet al te vaak mee, maar als ik eens mee mag varen is het altijd weer heerlijk :) Snap dat je er zo naar uit kan kijken, gave ervaring met een ijsbreker!

Solleke_Noah

Berichten: 11087
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Re: Weer een keer de Noordzee op met dé boot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-17 06:24

Ann_Pam: is gewoon al tof dat je af en toe de mogelijkheid hebt mee te varen. Op wat vist hij?

'k Heb al serieus zitten kijken naar de mogelijkheid van "matroos" op een vissersschip ofzo... maar dat combineert zo moeilijk met een paardenpassie he :)

Lauraa

Berichten: 397
Geregistreerd: 13-07-12
Woonplaats: West-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 13:26

Wauw, supermooie foto's! Lijkt me heel leuk om zo mee te kunnen op die boot :D

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Weer een keer de Noordzee op met dé boot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 13:58

Echt fantástische foto's! Van zowel de visjes als de vogels <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 14:04

Een dieselworm _O- omg geweldig :D

Wat een gaaf werk zeg, wateen onwijs prachtige beesten die je tegenkomt. Wat zijn vissen ook mooi he <3

Solleke_Noah

Berichten: 11087
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-17 14:21