Lowlands 2017

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-17 19:03

Caira schreef:
Jeetje wat was first aid kit goed!!!

Aaah ik twijfelde nog om er heen te gaan maar niet gedaan :(

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 19:11

SophieFT schreef:
Ik heb een blaar onder Mn voet en geen naald ofzo bij me :') is het raar om daarmee naar de ehbo te gaan? :')



Nee joh, doen we graag.

Caira
Berichten: 26072
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 19:16


HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-17 19:45

Nabster schreef:
SophieFT schreef:
Ik heb een blaar onder Mn voet en geen naald ofzo bij me :') is het raar om daarmee naar de ehbo te gaan? :')



Nee joh, doen we graag.

Fijn, ga ik zo nog een keer want hij is weer terug :')

Amyyy

Berichten: 3499
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:57

Iedereen weer een beetje bovenwater? Ik zit in de trein terug naar huis, uurtje proberen te slapen, maar het was echt zó koud vannacht. Ik lag echt helemaal te trillen in mn tentje. Mijn tent was ook niet goed genoeg waterdicht, elke dag gewoon helemaal nat aan de binnenkant. En koud. Ik had me dr al op voorbereid, maar ik ben echt een koukleum.

Al dat water!!! Zo veel tenten en partytenten waren ingezakt en weggewaaid op zaterdag, niet normaal. Wij stonden vooraan op camping 6, vaste plekje, en het was echt heerlijk op de camping bij ons. Fijne buurtjes, niet hutje mutje en echt geen overlast of iets gehad.

Voor mij was de zaterdag echt het hoogtepunt. Eerst naar A Blaze of feather, heel leuk. Toen mocht ik backstage met 3fm voor het Bastille priveconcert, even huilen hoor. Daarna het voorvak in gegaan voor kovacs en bastille, mochten van 2 hele aardige mannen front row gaan staan. Echt een van mijn favoriete bastille optredens, echt goeie. Daarna nog de hele nacht gedanst in Heineken, was ook echt heel leuk.

Wie is er naar Rundfunk geweest? Ik vond ze echt geniaal! Echt een feestje in de Juliet. Ik vergeet echt 100.000 dingen allemaal, maar das oke

En jullie? Hoe was jullie weekend? Favoriete optredens? Tegenvallers? Rare ervaringen?? Ik ben benieuwd!!

Gulpje

Berichten: 8073
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 11:33

Wat was het weer leuk, en ook koud en nat. Editors was mijn hoogtepunt, en Cypress Hill, lekker in het zonnetje *\o/*

Ania

Berichten: 6105
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 12:03

Weer een mooi weekend gehad! Ik woon op 20 min afstand dus heb elke nacht lekker thuis geslapen :D

Toppunten Vrijdag: Iggy pop en The xx
Zateradg: Kovacs en London Grammar (helaas Editors moeten missen)
ZondagCypress Hill, Dolf janssen en Mumford and Sons

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-17 12:35

Ik vond vrijdag Nothing but thieves en chefspecial super vet, Sean Paul en the xx waren ook leuk! Zaterdags natuurlijk Bastille en editors! En gisteren mumford and sons :)

Zitten nu in de bus naar huis, chauffeur kan echt niet rijden :(
Heb mijn eigen bed wel gemist, man wat was het koud snachts

Caira
Berichten: 26072
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 12:38

Thuis, gedoucht en nu weer ff normaal eten en dan nog even slapen. Voordat vanmiddag het normale leven weer begint.

Lag het nou aan mij of was de 24 uurs tent zoveel harder vannacht? En het was zooo koud

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 12:55

Potverdorie wat een weekend.

Camping 2 vond ik echt heel nice. Het weer was wel wat minder, maar onze partytent heeft het met wat spalkjes en ductape gered :').

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-17 12:58

Caira schreef:
Thuis, gedoucht en nu weer ff normaal eten en dan nog even slapen. Voordat vanmiddag het normale leven weer begint.

Lag het nou aan mij of was de 24 uurs tent zoveel harder vannacht? En het was zooo koud

Ik vond hem ook erg hard! En vanmorgen kwam dr ook een hele bult lawaai van camping 3 af :')

FelineNanet

Berichten: 1632
Geregistreerd: 03-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 12:59

Pfff wij staan nog steeds in de rij op het parkeerterrein. Ik wil naar huis om te douchen :')...

Voor mij waren de hoogtepunten X ambassadors, Sean Paul, Mumford & Sons, Bastille, Chef'Special en nog veel meer. Ook naar 2 onwijs goede films geweest (The big sick en Get out). Get out was zo eng en direct daarna gingen we de Helga in en kwamen we zo'n klein eng meisje tegen (verkleed). Needless to say ik piste echt in mn broek _O-

Camping 2 was weer erg fijn. Ik slaap vrij makkelijk met alcohol maar damn wat kwam er een geluid van de Bravo af zeg.

Ann_moi

Berichten: 3854
Geregistreerd: 11-04-06

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 13:11

Wat was het een mooi weekend zeg! Onze oude partytent heeft het weer een jaar overleefd. We stonden op camping 7 waardoor we heerlijk konden slapen als we er eenmaal in lagen, goed voorbereid op de kou, maar anderen minder dus we zijn tenten gaan delen Mijn hoogtepunt was London grammar, wat een emotie kwam daar los.
Genieten! Leuk om te lezen dat iedereen t mooi heeft gehad!

FelineNanet

Berichten: 1632
Geregistreerd: 03-09-11

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 13:15

London grammer was ook echt gaaf! En Alt-J en first aid kit! Ik ben iig blij met alle cd's die ik heb gekocht. We hebben in een uur en een kwartier 20 meter gereden yay :')

Hilli

Berichten: 22949
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 13:23

Oh, jullie staan in die wegrij-file waar ze het ook op 3FM over hadden... dat duurt vast nog even! Hopelijk gaan jullie de komende 5 kwartier ietsje harder dan de afgelopen 5 kwartier.

Is een van jullie bij DOOL geweest?

Caira
Berichten: 26072
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 13:28

Ok mijn hoogtepunten

Vrijdag: nothing but Thieves, chef's special, x ambassadors
Za: kovacs Bastille editors
Zo: first aid kit en mumford. Voor mij toch wel de 2 beste van het weekeinde.

Caira
Berichten: 26072
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 13:30

Ik zag al die auto's staan, ik dacht al dat duurt wel ff. Als je achterin stond moest je echt een pokkeeind lopen. Ik zat heerlijk in de tweede bus om 8.00

Malenka

Berichten: 7578
Geregistreerd: 04-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 17:29

Zoals verwacht was Elbow voor mij wel echt het hoogtepunt. Gelukkig stond ik ook op een geweldige plek bijna vooraan.

Bij Kovacs stonden we helemaal vooraan. Ook dat was geweldig. Wat een perfectionist!

The XX voor het grootste deel vanaf de overkant van het water bekeken. Ontzettend mooi die nieuwe Alpha en al het licht op het water.

London Grammar was indrukwekkend goed gezongen en een heel mooie show met de beelden.

Nothing but thieves was indrukwekkend goed. Wel een wat saaie show.

Shef's Special had daarintegen wel een erg goede show en kreeg iedereen mee. Leuk om daar ook e en bij te zijn.

Editors precies zo. Heerlijke show!

Ook bij Mumford and Sons een goede plek in het voorste vak. Wat een prachtige afsluiting van deze editie!

Verder prachtige dans bewonderd en gelachen om comedians in de Juliet.

Ga ik volgend jaar weer? Ik denk het wel!

corrina1994

Berichten: 739
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 19:09

Ik ben bij DOOL geweest, vond het super leuk!

Veder vond ik the Talks (ska band die ik niet kende) erg leuk en ook London Grammar heel mooi.
Voor wie van een politiek statement in muziek houdt, Hurray for The Riff Raff was ook leuk, echt een stoer wijf die zangeres.

Ohja en bijna vergeten maar Architects was ook vet :)

Wat ik tegen vond vallen was At the Drive In daar had ik me wel op verheugd maar ze hadden er niet veel zin in leek het wel en ze hielden ook een kwartier eerder op :O

Ik ben onderweg naar stal ipv huis want daar ben ik mn sleutels vergeten... dus dan blijf ik daar meteen een paar dagen. (Erg handig, paard staat in Egmond en ik woon in Rotterdam/Gent x))
Wij stonden oik gigantisch in die file, niet normaal. Toen er eindelijk iemand het verkeer ging regelen op de parkeerplaats ging het wel meteen beter want niemand liet onze rij invoegen dus we stonden gewoon te wachten...

Ik vond het weer een super Lowlands en had het niet willen missen.
Ik hoop dat jullie het ook leuk hadden en succes met bijkomen, het is een wonder dat ik geen kater heb xD

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-17 20:43

In het kader van je kan niet vroeg genoeg voorbereiden :’)
Wegens omstandigheden ziet het er naar uit dat ik volgend jaar alleen naar lowlands moet :’) zijn er mensen van mijn leeftijd (20, tegen die tijd bijna 21) die het leuk lijken om samen te gaan? :)