Wat moet je zien in London?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:23

SuzanH schreef:
Hahaha eigenlijk heel veel dus wat ik moet gaan bezoeken!

En nog suggesties voor de overnachtingen?


Zoek eens op Air-bnb. Wij hebben toen voor 30 pond per nacht bij ontzettend leuke en lieve mensen geslapen.

rider

Berichten: 2010
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 14:43

SuzanH schreef:
Hahaha eigenlijk heel veel dus wat ik moet gaan bezoeken!

En nog suggesties voor de overnachtingen?


Is natuurlijk erg afhankelijk van het budget. Zelf heb ik hele goede ervaringen met Guoman hotels (Victoria & The Tower).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:07

Killyenn schreef:
The Shard! Je kan ook helemaal omhoog in het Tate Modern, vanaf daar heb je ook een goed uitzicht :D

Tickets boeken voor skygarden! Die zijn gratis.

xxxmh

Berichten: 3496
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Wat moet je zien in London?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:12

Vorig jaar 5 dagen in de herfstvakantie geweest en hebben de volgende dingen gedaan:

London Eye, Big Ben, houses of parlement, tower bridge (er ook bovenop geweest op glasplaten), gewinkeld, Harrods, London zoo, royal mews en Buckingham palace.

Anoniem

Re: Wat moet je zien in London?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:31

Camnden town! Heeel gaaf, dat was waar vroeger de koninklijke stallen onder de grond zaten. Nu zijn het allemaal geheimzinnige winkeltjes onder de grond in tunnels enzo.

Dees90

Berichten: 589
Geregistreerd: 28-10-11

Re: Wat moet je zien in London?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:38

Ik ben afgelopen weekend geweest.
The Londen Eye is gaaf, en the Londen Dungeons is ook een leuke ervaring.
Wel boeken in pakket vorm en liefst ergens online. Scheelt ontzettend.

Verder, Trafalgar square, Picadilly Circus, Londen bridge, Big Ben, ik vond Parlement Street ook mooi die gebouwen.
Oxford street zitten alle grote merken en winkels.
Uhhhh als je van hamburgers houdt voor een leuk prijsje in een gezellige tent. Honest Burgers, meard street in Soho. Heeeeerlijk. Staat zelfs een rij buiten als je later op de avond bent.
Verder vond ik Soho echt gezellig.... lekker wat drinken op straat, zo gezellig!
Ja verder heb ik zoveel dingen gezien daar... Ik vind het zo leuk! Love Londen.. wil terug.... een weekend is te kort :( haha

xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:51

alles wat al genoemt is en the Tower zelf natuurlijk; ongelooflijk dat die nog niet genoemd is

Oxford street is ook erg leuk: heel veel winkels...al vind ik zelf de oude winkelstraatjes meer karakter hebben en dus veel leuker dan Oxford Street, maar ondanks dat toch zeker de moeite waard om langs te struinen.

Hyde park is (in elk geval zomers of een warme herfstdag) een heerlijke plek om ff te chillen...net als Trafalgar Square

Dees90

Berichten: 589
Geregistreerd: 28-10-11

Re: Wat moet je zien in London?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:55

Oh en nog een toevoeging... Wij zijn in Queen marys Garden geweest, in Regents Park. Achter maddam Tussauds. Mooi park, mooie omgeving. Hebben er prachtige foto's gemaakt :) Zijn sowieso wel paar mooie parken in Londen.