Montenegro

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Montenegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 12:10

Eigenlijk zijn we nog helemaal niet bezig met vakantie, maar ik zag vanmorgen foto's van Montenegro, en wauw, ik ben verliefd! Ik zie ook dat het hartstikke goedkoop is, de hotels dan!

Zijn er bokkers wel eens naar Montenegro geweest? Zijn er aanraders waar je wel of niet heen moet?
Wij houden vooral van niet te toeristisch, kleine knusse hotelletjes en niet all-in. Ook liefst direct of dicht aan het strand.

En waar vandaan vlogen jullie? Is Schiphol de enige optie?

Afbeelding

Domi_94

Berichten: 2046
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Twente

Re: Montenegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 08:56

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Voor volgend jaar wil ik graag op vakantie naar een land in die regio. Albanië en Macedonië spraken mij ook enorm aan.

Nanna

Berichten: 1035
Geregistreerd: 26-06-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 09:01

3 jaar geleden is mijn man daar geweest. Hij vloog van Brussel naar Podgorica. Hij vond het een super mooi land, maar wel heel erg warm en droog. Zeker in het zuiden vond hij het heel erg heet. Dus misschien een aanrader om vlak voor of vlak na de zomer te gaan. Verder is het echt nog in ontwikkeling en nog niet zo toeristisch. De toeristen die er waren kwamen met name uit Rusland. Hij heeft een hele rondreis gemaakt en is zelfs nog Bosnië in geweest. Uiteindelijk vond hij Kotor volgens mij het mooist.

_Tamara
Berichten: 4699
Geregistreerd: 17-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 23:20

Ik schop dit topic nog even omhoog, aangezien we in augustus twee weken naar Herceg Novi gaan! :) Vorig jaar 2 weken in Macedonië geweest en zo verliefd geworden op die regio...

Zitten wel twee weken op dezelfde plek, maar hoorden dat je alles in het land wel redelijk kan berijden gezien de grootte van het land? We willen sowieso naar Dubrovnik, Durmitor NP, Lovcen NP, Cetinje, Skadar Lake en met de boot naar Kotor. Is de grensovergang bij Kroatië simpel te doen? Verder nog tips en aanraders? Ik hoor het graag :D