Leukste ervaringen van je in het vliegtuig onderweg!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Leukste ervaringen van je in het vliegtuig onderweg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 21:35

Wat is jouw leukste ervaring (of ervaringEN!) in het vliegtuig onderweg op vakantie naar verweggistan? Ik begin wel als het mag...

Was een paar jaar geleden net voordat ik naar Tenerife toe ging voor het eerst met het vliegtuig. Dacht ik van yaaaaaay, we mogen eindelijk weg, wat krijgen we te horen... CONTAINER KLEM IN HET LAADRUIM! :')

Dusja... nog maar weer wachten... (Duurde niet zo lang hoor, na een kwartiertje was het opgelost en konden we wegtaxiën naar de startbaan)

_Danoontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:38

Dat mijn moeder haar vliegticket bij de douane had laten liggen en er bij het instappen pas achter kwam, waardoor iedereen op ons moest wachten. :P

lucifertje

Re: Leukste ervaringen van je in het vliegtuig onderweg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:40

We moesten wachten tot Air Force One naast ons was opgestegen ;)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:41

Dat mijn vriendin iets te hard riep dat als channing tatum er was, ze hem meteen zou n**ken _O- _O- _O-

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:42

Dit worden meer de rampzaligste verhalen :')

Wij waren in Bangkok, mijn moeder heet 'van der Tuin' en mijn vader, zusje en ik 'Kazemier' (mijn moeder heeft haar eigen naam gehouden met trouwen).
Op dat moment stond ik nog ingeschreven bij mijn moeder waar ze werkelijk niks van begrepen. Hoe kan nou iemand die Kazemier heet bij iemand in het paspoort staan die 'van der Tuin' heet. Mens aan mens af, die erbij die weer weg. Oogscans dit handtekeningen dat. Na anderhalf uur daar gestaan te hebben bij de douane mochten we éindelijk door. Iedereen was al weg en zat ondertussen al in het vliegtuig. Wij heel Bangkok vliegveld nog over moeten rennen voor de goede gate, hadden ze op ons gewacht... Oeps :(:)
Laatst bijgewerkt door Desty op 03-06-14 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

daphiena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:43

Ik was in slaap gevallen voor het opstijgen heb toen de hele reis geslapen en werd wakker toen we al geland waren.
Ik vroeg heel serieus aan mijn vader wanneer we nou eens gingen vertrekken :') *D

moonsparkle

Toen ik voor het eerst alleen naar amerika ging en het stormde op philly. Ik moest overstappen en heel veel vluchten waren geannuleerd. Ik zou geld wisselen met familie in amerika dus had nog geen dollars om iemand te bellen. Gelukkig ging mijn vlucht een half uur later.

Raja

Op de terug weg vanuit Spanje heb ik mijn vriend ontmoet in het vliegtuig :D
Dat is inmiddels bijna 4jaar geleden :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:44

Raja schreef:
Op de terug weg vanuit Spanje heb ik mijn vriend ontmoet in het vliegtuig :D
Dat is inmiddels bijna 4jaar geleden :)

Dat is nog eens origineel! Leuk joh :D

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:45

Een niet zo leuke, maar wel hele bijzondere ervaring, dat we al op de startbaan stonden, klaar om te gaan de motoren beginnen te draaien, en klaar om weg te rijden, werd ineens de start afgebroken omdat er iets mis was met de vleugel van het vliegtuig....

Raja

Re: Leukste ervaringen van je in het vliegtuig onderweg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:46

Oh, ik zou uitgestapt zijn Sannedeedee :oo
No way dat ik nog met dat vliegtuig mee zou willen :')

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 21:47

sannedeedee1 schreef:
Een niet zo leuke, maar wel hele bijzondere ervaring, dat we al op de startbaan stonden, klaar om te gaan de motoren beginnen te draaien, en klaar om weg te rijden, werd ineens de start afgebroken omdat er iets mis was met de vleugel van het vliegtuig....

En nog gehoord wat het probleem was? Da's balen!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:48

In de cockpit mogen zitten tijdens het landen. *\o/*

Dat was echt een hele toffe ervaring. Was een passagiersvliegtuig (Boeing 737) naar Turkije.
En ja, dat was nog voor 9/11. :+

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:49

Ik heb wel dat ik vaak wakker wordt als het eetkarretje een rij voor/achter me is (warm eten, pasta met saus) en dan gelijk van een goede slaap naar eetmodus en naar het eten val ik echt per direct weer in slaap. Altijd handig.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 21:50

xSlvna schreef:
Ik heb wel dat ik vaak wakker wordt als het eetkarretje een rij voor/achter me is (warm eten, pasta met saus) en dan gelijk van een goede slaap naar eetmodus en naar het eten val ik echt per direct weer in slaap. Altijd handig.

Sommige mensen dat vliegtuigeten niet te eten is, maar dat valt wel mee... ook geprobeerd namelijk!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:50

Raja schreef:

Hier hetzelfde. Ben al onwijs bang in het vliegtuig. Laat staan dat dat gebeurd :=

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:51

Vinden mijn reisgenootjes vaak ook, dat het niet te eten is. Altijd leuk als je met 7 man gaat en 3 man het niet lekker vinden. Heb ik altijd 3 of 4 bakjes eten, kan ik weer goed mijn 'winterslaapje' doen. _O-

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:52

Raja schreef:

Haha op dat moment scheet ik ook in mijn broek om uiteindelijk weer dat zelfde vliegtuig in te gaan.....
Maar eigenlijk nooit bang geweest om daarna nog in een vliegtuig te stappen.

Ook een keer een wel een grappige ervaring gehad, dat mijn vader naar de wc wou in een vliegtuig (en dat ik mij nog kon herinneren van de keer daar voor dat we gingen, op ong dat punt een hele scherpe bocht kwam) en dat ik mijn vader daarvoor waarschuwde, en dat ie daar schijt aan had en dus gewoon naar de wc ging, en precies toen kwam die bocht, ik wou niet weten hoe die wc eruit heeft gezien , mijn vader had het over dat ie even goed moest blijven mikken :')

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 21:53

Soms ook het uitzicht buiten, boven Portugal zag je gewoon de kustlijn lopen en verderop een bosbrand (dikke opstijgende wolken)... (en onderweg een medevliegtuig in de verte vliegen!)

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:54

Geryon schreef:
Raja schreef:

Hier hetzelfde. Ben al onwijs bang in het vliegtuig. Laat staan dat dat gebeurd :=

Het fijne is dat ik 0,0 vliegangst heb, en dat toen het onweerde, en stormde ik er zelfs van genoten heb hoe mooi dat was van dichtbij, mensen om me heen dachten dat ze dood gingen, en ik zat vrolijk vanuit het raampje foto's te maken :')

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:54

Mijn opa heeft altijd als vliegtuigtechnicus bij de KLM gewerkt. Intussen is hij gepensioneerd, maar hij vindt het nog steeds prachtig. Beetje jammer dat 'ie die passie ook meeneemt aan boord. Zit je middenin de vlucht, hoor je ineens doodleuk naast je: 'Hoor je dat? Dat klinkt niet goed! Er is vast iets mis met de *dit en dat*'. Nou, dan zit je niet lekker meer, de rest van je vlucht :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:55

euhm... toen mijn tand uitviel ( oke... door een pizza die wat te hard was :') ) en ik allemaal snoep kreeg.

en die keer dat ze geen vega eten meer hadden en mij dus 1st class eten gaven.

edit: en die keer dat ik ( als 8 jarige ) vast kwam te zitten op de wc... blijkbaar kon de wc alleen van buiten open... de piloot heeft me eruit gehaald _O- ( nu durf ik alleen niet meer naar de wc in het vliegtuig... handig als je naar San Fransisco vliegt.
Laatst bijgewerkt door StonedRomy op 03-06-14 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Emita

Desty schreef:
Dit worden meer de rampzaligste verhalen :')

Wij waren in Bangkok, mijn moeder heet 'van der Tuin' en mijn vader, zusje en ik 'Kazemier' (mijn moeder heeft haar eigen naam gehouden met trouwen).
Op dat moment stond ik nog ingeschreven bij mijn moeder waar ze werkelijk niks van begrepen. Hoe kan nou iemand die Kazemier heet bij iemand in het paspoort staan die 'van der Tuin' heet. Mens aan mens af, die erbij die weer weg. Oogscans dit handtekeningen dat. Na anderhalf uur daar gestaan te hebben bij de douane mochten we éindelijk door. Iedereen was al weg en zat ondertussen al in het vliegtuig. Wij heel Bangkok vliegveld nog over moeten rennen voor de goede gate, hadden ze op ons gewacht... Oeps :(:)

Dit hebben wij gehad in New York (ook omdat mams haar eigen achternaam heeft gehouden).. Toen werden we allemaal apart genomen en verhoord, want het was toch zo raar, we zouden wel eens terroristen kunnen zijn. 8)7

Anoniem

Dat mijn zusje voorin mocht zitten bij het landen. Dat we eten kregen uit de eerste klas. En dat we op ons wenken werden bediend terwijl we niet in de eerste klas zaten. Rondleiding door hele vliegtuig. Terwijl we vlogen allebei bij de piloten voorin mochten zitten en genieten van prachtige sterrenhemel.

Moet er bij vertellen dat dit mogelijk is gemaakt door stichting doe een wens. Een prachtige reis naar Amerika dus :D

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:57

Mijn zus zit in een rolstoel, even voor het kader. We gingen met z'n allen op vakantie naar Thailand, we hadden al ietwat vertraging door een technisch probleem geloof ik. Dat was opgelost, maar we gingen nog steeds niet weg, mijn zus haar rolstoel moest er nog in en de lift was nogal langzaam :))