USA

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 15:03

Ik heb het adres... Ga het via Western Union overmaken denk ik

Bellex

Berichten: 9301
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 18:02

Slim :j Doet GWK niet ook dat soort dingen (misschien zit dat dichterbij je?) of ben ik abuis?

Wat betreft dat artikel van de vorige pagina, gaan ze hun gang maar. Ik heb niks te verbergen, liever dat ze door iedereen streng te controleren dingen voorkomen dan dat ik alle privacy heb en de verkeerde mensen de verkeerde dingen prive kunnen houden.

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 18:44

GWK heeft het idd ook. Bedankt! Dat is samen gegaan blijkbaar

Anoniem

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 18:49

Is er iemand die toevallig op korte termijn naar de USA gaat die voor mij iets mee zou kunnen nemen? Betaal uiteraard netjes van tevoren en verzendkosten (+ extraatje) zijn ook gewoon voor mij.

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 21:21

Hangt er vanaf wat ;) :+ }>

Weet iemand nog leuke plekken in Adirondack? Mooie hikes (mag wel wat klauterwerk zijn, paar uur en vooral gek op watervallen) en leuke plaatsjes om te overnachten?

Grit

Berichten: 6146
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 21:59

Daarover lees ik dan even mee Sakura, dat gebied is vanuit Boston nog goed te bezoeken en wij zijn ook van het klauterwerk. Een waterval is ook nooit verkeerd.

Voor jullie te ver van de route en ook heel geen groot gebied, maar de Blue Hills bij Boston staat garant voor "rotsige" wandelingen met als beloning een mooi uitkijkpunt.

Anoniem

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 22:00

Het gaat heel suf om 2 doosjes Stridex, dat zijn wattenschijfjes doordrenkt met wat spul dat puistjes tegengaat. Werkt echt als een tiet maar is best lastig om het naar NL te krijgen zonder enorme verzendkosten of invoerkosten..

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 22:11

Schijnt idd vanuit Boston ook veel bezocht te worden :j Ben erg benieuwd of iemand dat gebied kent.

Grit

Berichten: 6146
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 22:20

Wij gaan over een week weer naar Boston, maar ik weet niet of het uitstapje naar dat gebied er dit keer in gaat zitten.
Zat jouw berichten in dit topic terug te lezen. Lancaster een paar jaar geleden bezocht, een mooi gebied.
Het zou te toevallig zijn, maar de vrienden die jullie gaan bezoeken, heet de man daarvan toevallig Gerard :+

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 22:37

Nee blijkbaar zou dat wel heel toevallig zijn geweest :D

Klopt Lancaster en Getysburg staan ook op de route. Net als Hamilton (CA) en Niagara. Zit alleen nog te dubben in dat tussenstuk.

Adirondack schijnt helemaal hip and happening te zijn, maar we zijn juist op zoek naar de iets minder bekende, maar extreem mooie plekken.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 22:41

Wij zijn van Toronto - Niagara Falls - Gettysburg - Lancaster - Washington gereden. Prachtig stuk met historie en mooie stukken natuur.

Van Boston zijn we via Stowe naar Montreal gereden. Prachtig berggebied daar :) zeker omdat de indian summer net inzette. Elke dag verkleurde de bladeren feller en meer

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 22:50

Niagara-Gettysburg goed te doen in een dag? Denk dat we voor de omgeving Hamilton wat dagen uittrekken. We zitten daar eind mei en een beetje op dw bonnefooi en per dag aankijken hoe en wat.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 06:44

Wij vonden van wel :)

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 07:48


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 08:02

Needje schreef:
Emmaa_ https://eu.iherb.com/pr/stridex-single- ... 0woduG4LBw
Hier valt t volgens mij nog wel mee. Als je er maar 2 besteld zit je iig onder de extra kosten marge.
Dan ben je 19,13 kwijt.

Laatste keer dat ik ze daar bestelde werden de verzendkosten meegerekend in het totaalbedrag waardoor ik alsnog invoerkosten moest betalen, vandaar ook mijn vraag.

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 08:19

Ik heb nu 2 doosjes in het mandje gedaan en dan kost het 11,40 en dan komt er 7,73 aan verzendkosten bij.
Dus kom je op een totaal van 19,13. Dat is onder de 22 euro... Dus zou niets bij moeten komen.

Misschien had je er toen meer besteld? Meer als 2 gaat problemen geven ja.

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 08:44

Anders via Aliexpress bestellen?

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 08:54

Wordt niet verkocht op Ali

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australiƫ

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 11:23

Emma, normaal kan je die op Amazon.co.uk vrij goedkoop vinden!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27973
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 23:37

Tijdje geleden heb ik hier al eens gepost over onze reis in maart naar de noordelijke staten. We zijn net terug en het was werkelijk waar onvergetelijk. En heel eerlijk: ook al had ik kunnen kiezen, ik had het achteraf weer precies net zo gedaan, ook in deze periode. We hebben dingen gezien die mensen in de zomer niet zo snel zien, en juist het stille, nog-niet-toeristische seizoen vonden wij fantastisch. Mochten jullie meer willen lezen of zien, dat kan: http://dwalers.blogspot.nl

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 09:46

knabbelgirl schreef:
Slim :j Doet GWK niet ook dat soort dingen (misschien zit dat dichterbij je?) of ben ik abuis?

Wat betreft dat artikel van de vorige pagina, gaan ze hun gang maar. Ik heb niks te verbergen, liever dat ze door iedereen streng te controleren dingen voorkomen dan dat ik alle privacy heb en de verkeerde mensen de verkeerde dingen prive kunnen houden.

Gwk doet het niet maar alleen naar particulieren. De zoektocht gaat dus verder.
Volgens mij kunnen ze nu al bijna alles van je opzoeken. Zelfs of je een baan hebt. Het begint echter al bij je esta waarbij je moet invullen waar je werkt.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 11:05

Rije schreef:
Tijdje geleden heb ik hier al eens gepost over onze reis in maart naar de noordelijke staten. We zijn net terug en het was werkelijk waar onvergetelijk. En heel eerlijk: ook al had ik kunnen kiezen, ik had het achteraf weer precies net zo gedaan, ook in deze periode. We hebben dingen gezien die mensen in de zomer niet zo snel zien, en juist het stille, nog-niet-toeristische seizoen vonden wij fantastisch. Mochten jullie meer willen lezen of zien, dat kan: http://dwalers.blogspot.nl


gaaf! fijn dat jullie het super hebben gehad.

ik ben ook echt al hyper :):) vrijdag is het zover!

http://www.weeronline.nl/Noord-Amerika/ ... ty/4006477

en van dat weer wordt je toch helemaal happy? *\%/*

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-17 14:11

Heerlijk Rockey, veel plezier!

Askim

Berichten: 6938
Geregistreerd: 03-01-05
Woonplaats: Maarn (utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 15:04

Spannend!!!!


Eerst komen de 21ste 22ste 23ste en 27ste april mijn hele familie uit Amerika hier heen.
Ben benieuwd hoe ze het vinden.
Hoop dat het weer toch iets beter word als er nu staat.

Grit

Berichten: 6146
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 04:32

Wij zitten inmiddels weer halverwege onze vakantie.
De ballonvaart is gelukt, we moesten er om 4u 's ochtends voor vertrekken, maar dan zit je ook letterlijk in het ochtendgloren. Gisteren een verrassend warme dag, dus de eerste BBQ is een feit.

En nu zitten we voor twee dagen in de White Mountains. Voor wie van klimmen en watervallen houden, zet deze maar op de lijst.
Morgen gaan we de wat grotere watervallen bezoeken. Vandaag vooral een erg pittige wandeling gemaakt, 3.5 km via rotsen omhoog en idem naar beneden. Uitdagend en schitterende uitzichten.


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding