kalkar wunderland wie helpt ons verder?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

caboclo

kalkar wunderland wie helpt ons verder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 22:08

hee bokkers,

ik heb een vraagje ik heb is zitten google op leuke en betaalbare attractieparken
nou heb ik er 1 gevonden wat me/ons erg leuk lijkt
dat is dus kalkar wunderland geworden onbeperkt eten en drinken
maar nu het dus in duistland lig is het wel zo verstandig om een overnachting te doen..

maar hoe gaat dat in zijn werking en zijn er meerdere mensen die info kunnen geven over het park en overnachting

voor ons word het de aller eeste keer dat we er met ons gezinnetje er alleen op uit gaan maar willen wel dat het allemaal goed en rustig verloopt

dus mijn vraag is hoe zouden jullie het aan pakken en welk hotel (ik heb nog nooit in een hotel geslapen dus geen flauw idee dus)
graag willen we een leuke prijs aangezien ons buget beperkt

wat ik zelf gevonden had is dit
https://www.hotelspecials.nl/boeken/step_1.html?arrival_date=2013-08-07&nights=1&units=1&adults=2&property=1239&package=73470

maar zal er iemand mij een bevestiging kunnen geven als dit ook het juiste is wat we willen (wij willen toegang tot het ''attractie''park onbeperkt eten en drinken (vanaf 12:00 drank arragement) overnachting en eventueel de andere dag ook nog attractiepark

er staat bij all in met midgetgolf , bowlen , biljarten enzo dus dat houd toch in geen kosten meer aan verboden??

ooo ik voel me eigen echt zo dom maar ik ben bang als ik dadelijk aan kom dat er zo veel meer bij komt kijken

wie helpt

ps misschien handig om te weten wij gaan met 2 volwassenen ''vriend en ik'' + zoontje van 18 maanden...

Emilia

Re: kalkar wunderland wie helpt ons verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:12

Als ik een tip mag geven, ga er niet heen. Ik ben er een keer een weekend geweest en ik vond het echt verschrikkelijk. Eten was slecht en het kwam op mij over als 1 grote vreetschuur.
Ook het pretpark viel erg tegen. Zag er onverzorgd uit en doordat het in een oude kerncentrale gebouwd is, deed het ook erg ongezellig aan.
Hotel die ernaast zit, was verder prima maar in het dorpje vlakbij was ook niks te beleven.

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 22:21

bedankt voor je reactie ik heb van mn broer juist het tegen over gestelde gehoord maar door omstandig heden spreek ik die niet meer dus kunnen mij ook niets meer verder helpen helaas maar alle reacties neem ik mee kwa besluit

kwa eten tja ik verwacht niet veel voor weinig en onbeperkt maar het moet wel goed zijn ''wil niet ziek worden'' ahah maar igg tnxs voor je reactie.!

ik hoop meer te horen..

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:38

Wij zijn er vorig jaar geweest en hebben ons prima vermaakt!

Het attractiepark is echt op kleintjes gericht! Er zijn wel wat dingen waar oudere in kunnen.
Het eten was bij ons echt top! Was heerlijk!

Bowlen en biljarten is gratis/all in! Midgetgolf weet ik niet, hebben wij niet gedaan, maar zal er ook wel bij in zitten!

Hotelkamers waren ook prima! Heerlijk ruim, goed bed.

1 tip, ga er niet in vakantieperiodes naar toe. Dan is het vechten om je eten. Wij waren in een aardig rustige periode. We konden alles doen zonder reserveren. Altijd vers/warm eten, geen wachtrijen..

Het is trouwens van dezelfde eigenaar als Preston Palace. Het is echt wel een leuk weekendje uit, helemaal met een gezinnetje. Trek er trouwens ook lekker op uit in de omgeving! Die is erg mooi.

Je mag eten meenemen vanuit het hotel, dus dat hoef je niet extra te kopen.

Geloof dat dit al je vragen waren toch? :D

Je kunt ook de volgende dag

Nog even het all-in:

Citaat:
ALL-IN
inclusief
Aankomst: 15.00 uur
Vertrek: 10.00 uur

· U verblijft standaard in een tweepersoons kamer
· Alle maaltijden, hapjes en drankjes zijn all-in tijdens uw verblijf
· Koffie, thee en gebak
· Sport- en spelfaciliteiten, zoals bowlen, kegelen, midgetgolf, snooker en biljart
· Toegang tot Kernie’s Familiepark (indien geopend)
· Kernie’s Caféstraat
· Entertainment

En over de tijden:

Citaat:
Vroege aankomst
Vroeger arriveren voor het hotelarrangement is mogelijk. U bent welkom vanaf 12.00 uur.
U betaalt € 15,- extra per persoon voor het gebruik van de faciliteiten, inclusief lunchbuffet van 12.00-14.00 uur.
De hotelkamer is vanaf 15.00 uur beschikbaar.

Verlenging
Verlenging tot 14.00 uur
U betaalt € 15,- extra per persoon voor het gebruik van de faciliteiten, alle drankjes en het lunchbuffet van 12.00 tot 14.00 uur
U dient de hotelkamer wel voor 10.00 uur te verlaten.

Verlenging op de vertrekdag, inclusief Kernie’s Familiepark tot 18.00 uur
U betaalt € 10,- extra per persoon en verblijft tot 18.00 uur in Kernie’s Familiepark, inclusief onbeperkt frietjes, ijs, frisdrank, koffie en thee.
U dient de hotelkamer wel voor 10.00 uur te verlaten.
Laatst bijgewerkt door NatassJa op 27-07-13 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 22:44

woow dat is al goede en veel antwoorden op mn vragen..
wij willen in deze komende 3 weken gaan wel een rot tijd iedereen die vakantie heb maar daar voor is het vakantie he en wachten maakt niet zo heel veel uit voor ons het is meer gewoon even weg geweest met de kleine van 18 maanden kunnen we toch niet heel veel doen ...

super bedankt voor de infoo

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:45

Nog even iets toegevoegd :D Is wel een beetje lange post geworden zo :')

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:46

onze kinders vonden het altijd prachtig, hotelletje leuk niks mis mee voor een weekendje weg. gewoon doen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 11:08

Ik ben er 2x geweest, en ik vond het eten er prima.

Als pretpark zijnde stelt het niet zoveel voor. Wij gingen ook meer om de oude kerncentrale te bezichtigen. Overdag zijn wij buiten het park op stap geweest.

Overnachten kun je gewoon op het complex zelf. De kamers zijn een soort bunkers maar wel schoon en netjes ingericht. Niet heel luxe.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 11:12

ik ben er ook eens geweest, gewoon heen en weer gereden-nog goed te doen- en het was leuk ! :j

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-13 11:29

tnxs voor de reacties het luxe hoef van ons niet zo want het is toch de bedoeling om te slapen met onze ogen dicht ahah en overdag zijn we lekker de hort op

spicegirl het is wel te doen om op de dag zelf heen en terug te gaan maar ik hou niet van savonds laat en sochtends vroeg te rijden en anders is je dagje zo kort...

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 11:31

wij vonden het goed te doen (omg. rotterdam ) .
moet je even de afstand berekenen vanaf jouw woonplaats..
.

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 11:38

Het zou mij enorm druk lijken met een kleine van 18 maanden. Het is zomervakantie en het is daar stikdruk. Ik vraag mij ook af of het leuk is voor zo'n jong kindje, zeker als het enorm druk is.
Waarom niet gewoon lekker naar een Waddeneiland (of ergens anders naar het strand) en met je kindje naar de zee en lekker in het zand spelen?
Of naar een leuke camping met een speeltuin(tje) erbij.
Het is goed weer, dus dat lijkt mij dan weer heerlijk.

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-13 12:38

Def dat hebben we al gedaan nu wilden we gewoon voor ons eigen er even tussen uit en niet zo zeer voor de attracies maar gewoon puur voor de fun ene de drukte vind de kleine juist helemaal geweldig lekker op ons gemakje rond wandelen kijken iets drinken / eten meer niet en het is zeker niet de bedoeling dat we daar voor opening al staan te poppelen om naar binnen te willen voor sluitings tijd dat we er zo wat uit gesleurt moeten worden gewoon zo een uurtje of 2 het park door wandelen en waar de kleine in mee kan (bijvoorbeel draaimolen) kunnen we daar eventueel in maar dat is het dan ook..

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 12:41

Ok, dan moet je er gewoon heen gaan denk ik, dan is het toch een prima bestemming?
Ik vind sowieso al die pretparken vreselijk en met een kind erbij zo jong lijkt het me helemaal hel... maar goed dat is meer mijn persoonlijke mening denk ik :D

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 13:20

de foto's niet gezien in de krant deze week ?
de stranden zijn overvol ! :roll:

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:56

Op de wadden valt dat reuze mee hoor!
Maar wat ik zeg, het is gewoon een kwestie van verschil van smaak en dingen leuk vinden!

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:57

daar ga je niet ff een dagje heen. met overvaren, en qua tijd enzo..

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 16:12

Ken de omgeving erg goed want heb klanten onder de rook van de toren :D in het dorpje Honnepol is niets te doen, wel wat verder weg. Het ligt wel in een toeristisch gebied met Kleve, alt Kalkar en Xanten en de Sonsbecker Schweiss (mooi bosgebied met flinke heveuvels) vlakbij.
Het park zelf ken ik niet maar het staat wel op mijn lijstje om te doen met de kids van mijn zus.

Nog een optie om te doen en misschien wat dichterbij is Irrland in Twisteden, net over de grens bij Well in Limburg. Prijzen zijn erg goed te doen, je mag er bbqen, gratis parkeren, etc. Lijkt mij leuker met zo'n kleintje dan kalkarhttp://Www.irrland.de/nl.

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 20:57

spicegirl schreef:
daar ga je niet ff een dagje heen. met overvaren, en qua tijd enzo..

Ze willen ook geen dagje, ze willen overnachten...

Dat van ibonn ziet er ook erg leuk uit!

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-13 23:24

tnxs voor de reacties de site die hier ook aangegeven word ga ik morgen even goed bekijken lijkt me ook erg leuk....

tnxs allemaal voor het mee denken en reageren..........

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 23:31

Wij gan donderdag naar Irrland, zal daarna even verslag doen hier :D

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 18:26

ja graag ibonn

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 18:28

Mijn nichtje is daar pas geleden geweest met haar kinderen (9 jaar en 2 jaar) en hun is het heel goed bevallen.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 00:56

Nou vandaag geweest en ondanks de hitte, echt top!! We gaan zeker deze zomer nog een keerje terug want park is veel te groot om alles te zien en te spelen op een middag!

We waren er om 15u en zijn pas om 19u vertrokken met een 3-en 6-jarige. Heel veel waterspeelplekken maar nergens diep water, veel springkussens maar ook klauterparadijzen met pakken stro of liaanslingeren . In de manege stonden levensgrote plastic paarden en je kan kalfjes aaien en melken vd koeien bekijken. De kleinste was helemaal gek van het vliegtuig en helicopter vanwaar de glijbanen vertrokken.
Horeaca is top geregeld, 5 consumpties ( 3ijsjes, 0,5l water en blikje cola) 5euro !! Je kan er worsten voor de bbq kopen, 10 stuks vr 10,-, je kan koeloxen vol eten en drinken meesleuren en om e makkelijk te maken huur je voor 3,-een grote bolderkar waarmme je alle zooi rondsleept.

We zijn vandaag owv de zon veel in de schaduw gebleven maar dat kanm akkelijk want er is ook veel indoor te doen dus ook fijn als het wat slechter weer is.

Echt, heb nog ooit zo'n park gezien, is een aanrader voor wie z'n kind nog echt wil laten spelen ipv in attracties te zitten. Vanaf een jaar 3 is het echt leuk, sommige dingen mogen pas vanaf 7 zonder begeleiding dus ouders ook zwemspullen mee!