Zomervakantie werken in Mallorca

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xkimmx

Zomervakantie werken in Mallorca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 18:53

Hallo,

Samen met een vriendin wil ik graag deze zomer voor een paar werken naar Mallorca gaan om te werken in een club als barvrouw of propper. Nu kon ik weinig vinden op bokt hierover, dus vroeg ik me af of er bokkers zijn die dit al eens gedaan hebben en hun ervaringen hiervan! Zat woonruimte hierbij inbegrepen of moest je het zelf zoeken, zoja waar?

Ben heel benieuwd of er bokkers zijn die het hebben gedaan of willen doen :D

Carolienn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 19:02

Ik kan je niet helemaal helpen met Mallorca, maar ik heb zelf in een discotheek in Blanes gewerkt afgelopen zomer!
Ik ben barvrouw geweest daar en het is flink har werken,werkte 7 dagen per week. Maar wel een supergave ervaring!
Ik zou gewoon gaan googlen naar kroegen/discotheken en kijken wat je leuk vindt! en meestal beginnen de sollicatie's rond december weer.
Als eerst moest ik een sollicitatiebrief sturen met foto's en daarna kreeg ik te horen dat ik door was naar de tweede ronde, en dan heb je een sollicitatie gesprek met de manager/eigenaar!
heel veel succes, als je nog wat info wil kan je altijd pb'en :)
maar het was voor mij een onvergetelijke ervaring!

xkimmx

Re: Zomervakantie werken in Mallorca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 19:05

Oke bedankt ik zal even een pbtje sturen! Uiteraard zijn andere buitenlandse horeca ervaring ook welkom!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 19:07

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 19:09

Ik hoor inderdaad ook dat het énorm hard werken is en je weinig verdient. Maar het is natuurlijk een super ervaring.

Zoek eens gericht op de kroegen daar. Bijvoorbeeld Shooters, Club NL, 538 etc... Op bijvoorbeeld shooters-mallorca.nl kan je al online sollicitatieformulieren vinden!

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 19:11

Ja ik heb al meegekregen dat je zelf ook moet shotten. Liever niet, maar als het moet kan ik daar wel mee dealen :) Ik heb er al 2 op het oog, Double Dutch en ClubNL beide nederlandse kroeg/club, wat ik ook wel fijn vind. Is oktober vroeg genoeg om te solliciteren? :D

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 19:12

Ik kan ook niet helpen met Mallorca ik was deze zomer in Italie bij het Gardameer.. daar werkte ik op een camping in de strandbar. Het is heel hard werken ik werkte 7 dagen per week iedere dag ongeveer 10 uur en op donderdag meestal 14 uur. maar op mijn camping kregen we goed betaald dus heb een aardige zak geld mee naar huis genomen!! maar ook een super ervaring!! Ik heb het echt leuk gehad!! Ik denk dat je het beste verschillende bedrijven op mallorca kunt mailen.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 19:13

Heb zelf, inmiddels 8 jaar geleden, gewerkt op Mallorca. In de 538 in El Arenal. Was een enorm gave ervaring! Woonruimte werd toen voor je geregeld en eten kon je voor zeer gereduceerde tarieven omdat al die tenten van 1 eigenaar was. Beats me hoe het nu is.

Over meedrinken, ik dronk fanatiek mee hoor := Heb 1 avond nuchter gewerkt en dat was een verschrikking!
Wilde het jaar erna wel weer, maar kwam zwanger thuis :')

Carolienn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 20:03

wat ik had, is dat je na een paar weken moe wordt en dat je wel moet drinken om het vol te houden. := niet voor iedereen ideaal, maar voor mij was het wel nodig haha

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 21:22

Haha ja ach na tijdje raak je er vast wel aan gewend. :P Ik zal het dan vast ook wel nodig hebben haha!

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-12 18:22

Sollicitaties zijn verzonden ben benieuwd :D

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 21:48

Spannend!!! Succes!!!