Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Ik ga komende dinsdag ook op vakantie naar AmerikaEerst een week New York en dan een week Orlando.
Nu las ik hier iets over een TSA-slot op je koffer. Is een slot echt noodzakelijk? Er zit wel zo'n standaardslot op de koffer maar dat moet ik even nakijken dus...
Ik zie dat ze bij de Xenos TSA kofferriemen hebben. Misschien daar er maar een halen dan.
Stephanie_M schreef:_Tara_ schreef:Ik ga komende dinsdag ook op vakantie naar AmerikaEerst een week New York en dan een week Orlando.
Nu las ik hier iets over een TSA-slot op je koffer. Is een slot echt noodzakelijk? Er zit wel zo'n standaardslot op de koffer maar dat moet ik even nakijken dus...
Ik zie dat ze bij de Xenos TSA kofferriemen hebben. Misschien daar er maar een halen dan.
Ik heb t er dus op zitten, maar mag je je koffer niet ook gewoon op codeslot doen? ze mogen je koffer toch zoiezo nooit open maken als je er zelf niet bij bent?
vuurneon schreef:Ik meld mij ook, in het kader van; 'ik ben klaar met de studie en ik wil dat vieren met een stedentrip' overweeg ik de VS zeker!
Welke stad is leuk om zeg in pakweg een week te bezoeken in september? (niet langer dan 10 uur vliegen)
Nadir schreef:Vuurneon, Boston, Washington of Philadelphia?
Marit, ik ben er geweest. Wat wil je weten?
Je koffer moet je zeker NIET gewoon op slot doen. Sommige koffers openen ze en dan is je koffer dus kapot. Als je 'm wel op slot wil doen zul je dus inderdaad een TSA slot moeten aanschaffen.