Hoi, Ik ben op zoek naar een single vakantie voor de laatste twee weken juli 2012. Een paardrijvakantie of een welness vakantie? Wie heeft er ervaring mee en heeft tips voor mij ? Ik ben een alleenstaande moeder van 44 en de kids gaan met papa op vakantie!!!
http://www.paardrijvakantie.com/ Bij deze ben ik zelf geweest: http://www.lemartinet.nl/ Aardige mensen, eten wordt verzorgt, kamers heb ik weleens beter gezien met betere bedden Paarden zijn geweldig, worden goed verzorgt. Je mag je voorkeur uitspreken (karakter) en dan koppelen ze je. Ik heb zelf een trekweek gedaan, veel moois gezien, heerlijk gezwommen met de paarden en erg veel plezier gehad. Deze trekkersweek is er 14-21 juli.. weet niet of dat jou week is of een week eerder. Meer informatie staat er op de site, zeker een kijkje waard. Kijk anders eens bij estivant, zeer leuke organisatie: http://singlevakanties.estivant.nl/?utm ... fAod0k3U1A
Carla5111, hoi! Misschien vind je het in Portugal wel leuk? Je kunt samen met mij paardrijden, maar m'n vriendin heeft ook Lusitano's + een Haflinger in de 'aanbieding'.... SonhoCabana (ons vakantiechalet) is bezet in jouw periode van vakantie, maar we hebben een groot huis, en daarin een ruim appartement. Lijkt het je wat? Ik zou het in ieder geval wel gezellig vinden en buiten paardrijden etc.etc. is hier echt wel genoeg te doen.
Als je echt alleen op vakantie wilt (weet niet of je met single 'alleen' bedoelt of 'alleen met een singlegroepsreis'), dan kan ik je OAD reizen aanraden, omdat zij weinig tot geen eenpersoonstoeslag rekenen
Qua paardrijden ben ik zelf alleen naar The Eagle Trail Ranch geweest in Tsjechië. Toen zat ik een halve week met een andere deelnemer en een halve week alleen, maar dus wel samen met de eigenaren met wie ik ging paardrijden en eten, dus alleen was ik niet. Daar heb ik ook nog een verslag van op Bokt staan: [BEU] Fotoverslag: paardrijden in Tsjechië
Ik ben net (vanavond om 18.00u thuis) terug van ruitervakantie bij www.paardrijvakantie.com in Frankrijk (van bokker Erica87). Dit is een paardrijvakantie in Blond, in de Limousin in Frankrijk. Een prachtige omgeving bij geweldige mensen met superleuke paarden ! Vorig jaar ben ik daar ook geweest en heb toen alleen geboekt. Er waren toen nog 2 andere meiden (2 vriendinnen die samen hadden geboekt). dit jaar ben ik samen met 2 bokkers (we kenden elkaar niet van tevoren) geweest! Heb een superweek gehad. ben nu foto's en filmpjes op mijn computer aan het zetten, zodat ik die ook hier kan gaan plaatsen! Er worden meerdere soorten arrangementen aangeboden (standplaats met 2 of 3 daagse trektocht of weektrektocht). Voor informatie kan je Edwin en Erica mailen (zie de site daarvoor).
Ik was er ook bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!het was echt heel leuk mooi en leerzaam echt een aanrader
Danseresje
Geplaatst: 23-06-12 21:07
jessie84 schreef:
Ik was er ook bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!het was echt heel leuk mooi en leerzaam echt een aanrader
en gezellig !!!!!!!!!
Hier trouwens een eerste foto ter impressie van de prachtige natuur:
(2e wasje zit bij mij trouwens al in de trommel! jij ook al begonnen met wassen of ga je daar morgen mee starten? Filmpjes uploaden wil nog niet zo hard. moet eerst eens ruimte maken op mijn computer hij staat een beetje vol!)