Landal (de Lommerbergen) of Centerparcs (Heijderbos) ??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Valina

Berichten: 2195
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Etten-Leur

Landal (de Lommerbergen) of Centerparcs (Heijderbos) ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-12 10:36

De titel zegt het al: :D

We willen volgend weekend een weekendje weg met onze 3-jarige zoon.
Nu zit ik te dubben tussen bovengenoemde parken.
De prijs ligt best uiteen, zelfs de toeristenbelasting (?), maar ik heb met beide parken geen ervaring.

Ik dacht altijd dat Centerparcs heel erg verouderd was en Landal juist wat nieuwer/frisser.
Maar manlief beweert het tegenovergestelde. Hij denkt dat Landal juist de oude accomodaties van Centerparcs opkoopt en dat dus
juist Centerparcs wat nieuwer/frisser is.

Wie weet hoe het zit? ;)
Zit je bij een bepaald park inderdaad in een soort van jaren-50 huisje?
Hoe is het eten/faciliteiten e.d. in werkelijkheid?

Wie is er weleens geweest (liefst geen járen geleden) en kan mij zijn/haar ervaringen vertellen?

(Ik heb voor Centerparcs een Premium-cottage geselecteerd en voor Landal de Kinderbungalow, want die is qua ligging mooi centraal.)

Equipro
Berichten: 399
Geregistreerd: 18-10-09

Re: Landal (de Lommerbergen) of Centerparcs (Heijderbos) ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 10:42

Hoi, wij zijn 2 jaar geleden bij de Lommerbergen geweest, hartstikke leuk! Nette verzorgde huisjes, de kids hadden het prima naar hun zin. Ook buiten het park zijn leuke dagjes uit mogelijk. De "manege" die er vlakbij ligt is echter geen aanrader! Ik heb geen ervaring met centerparks...

Valina

Berichten: 2195
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Etten-Leur

Re: Landal (de Lommerbergen) of Centerparcs (Heijderbos) ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-12 20:17

Niemand nog ervaringen, behalve Whupidu?

Sherlock1
Berichten: 732
Geregistreerd: 26-06-06