Wat moet je echt gezien hebben in Dubai?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Tamara

Wat moet je echt gezien hebben in Dubai?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-10 20:32

:wave:

Ik ga in februari voor 11 dagen naar Dubai. We willen in die vakantie heel veel van Dubai zien, maar wat is een aanrader volgens jullie?

We wilden naar hotel Atlantis, daar het waterpark in en evt. met dolfijnen zwemmen. Weet iemand hoeveel dat ongeveer kost en moet je ook reserveren? We wilden ook naar hotel Burj el Arab (volgens mij moet je daar ook voor reserveren om erin te komen? En natuurlijk entree betalen). Verder wilden we ook naar de woestijn om een jeepsafari te doen, een auto huren om naar Abu Dhabi te gaan, bezoekje aan Burj Dubai (volgens mij heet die hoogste toren zo) brengen, skiën in die overdekte skihal en we wilden ook naar de Dubai Mall.

We krijgen ook nog tips enzo van onze oom en tante, maar ik wilde aan diegene die in Dubai zijn geweest vragen wat verder ook echt de moeite waard is!

Alvast bedankt :)

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:36

Mijn neef :Y) (die woont daar)

Haha nee ik weet er niet zo heel veel van maar t lijkt me zo gaaf! Dus veel plezier iig :D
Wat ik wel erg leuk vond om te zien op de video/foto's van mijn oom en tante is t mega winkelcentrum daar. Met daarbinnen een indoor skibaan :')

En een super mooie moskee. Maar weet er verder niet zo veel van. Ja dat ie een jaar geleden nog in aanbouw was. :=

_Tamara

Re: Wat moet je echt gezien hebben in Dubai?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-10 20:45

Oké dankjewel! Zo'n witte moskee is dat toch? Wel heel gaaf dat je broer daar woont, die zit nu lekker warm :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 21:00

http://www.arabian-adventures.com
deze kan k je aanraden als je de Jeep Safari wilt doen :P
Daar zijn wij 1,5 jaar geleden mee geweest, en het was erg gaaf!
Je krijgt 's avonds ook nog eten in een woestijn-kamp, kunt op kamelen rijden en krijgt een buikdans-show (mits niet in Ramadan-periode zowals wij zaten O:)) te zien, en je kunt een blaaspijp uitproberen :P

Verder zijn de verschillende Malls erg leuk.
Wij waren zelf in de Ramadan-periode in Dubai (hadden al geboekt toen we daar achter kwamen) dus hadden de Malls bijna voor ons alleen xD
Maar ze hebben er erg veel, alleen niet goedkoop. (behalve bij de Outlet Mall)
Maar in Februari is er geen ramadan, dus jullie hebben geluk xD

Het is ook leuk om het oude centrum in te lopen. Daar zie je echt de originele gebouwen en de echte arabische winkeltjes.

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-10 21:21

Oké bedankt! Klinkt erg leuk :) Die houd ik zeker in gedachten! Ja haha, ben blij dat we er dan niet zijn!

Weet iemand ook of ze daar echte Uggs hebben? :+

1234

Re: Wat moet je echt gezien hebben in Dubai?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 21:30

zullen ze ongetwijfeld hebben, maar zal niet goedkoop zijn :P
Goedkope kleren hebben ze er ook niet echt, en wat wél goedkoop is, is niet echt kwalitatief goede kleding xD