Brugge/De Haan, activiteiten/aanraders? Paardrijden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Samo

Brugge/De Haan, activiteiten/aanraders? Paardrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 11:52

Ik zal de titel even verduidelijken, binnenkort ga ik een weekje naar België, De Haan.
Nu ben ik op internet aan het zoeken wat daar in de buurt allemaal te doen en te zien is.

Misschien wonen er bokkers in de buurt of zijn er bokkers op vakantie geweest in deze omgeving (Brugge/De Haan)? Hebben jullie aanraders? Dingen die je echt gedaan of gezien moet hebben? Restaurants waar je lekker kunt eten?

En de laatste vraag, kun je daar in de buurt nog leuk paardrijden? Liefst onder begeleiding, 2 personen (grotere groep mag ook), bos/duinen, 1 persoon met geen rij ervaring (stapritje dus).

Alvast bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 14:00

Brugge zelf is hartstikke leuk. Qua restaurants : maakt niet uit, is zoveel, en allemaal goede kwaliteit. Zijn diverse musea te bezoeken, zowel serieuze als grappige (chocomusea bijv.).

Verder kun je ook naar Knokke over de boulevard of bij Blankenberge gaan flaneren.

Qua manege heb ik geen tips of ervaring gezien ik eigen paarden heb, maar bij de Drie Vijvers aan de Panne / Adinkerke zit een manege : http://www.tepaardaanzee.be/

In Blankenberge heb je verder nog een serpentarium als je dat interessant vindt?