Nou dit jaar ga ik voor het allereerst naar het buitenland, en om het dan maar gelijk goed tedoen met het vliegtuig

Ik ben zelfs nog nooit naar belgië etc geweest dus dit word echt de allereerste keer dat ik de grens overga.
Nou vind ik dit heel erg geweldig maar ook best wel spannend eigenlijk.
Want ik heb geen idee hoe het buiten "mijn veilige landje" zal zijn.
Nu als eerste waar ga ik heen: Spanje, mallorca!

Om precies tezijn is dit onze bestemming: http://zon.sunweb.nl/spanje/mallorca/el ... ectIndex=1
Hier ga ik samen met mijn beste dinnetje heen een echte zon, zee en strand vakantie dus!
Ik heb totaal geen benul van wat mij tewachten staat, ik hoor altijd geweldige en heerlijke vakantieverhalen van iedereen.
En nu word het tijd om zelf mijn eigen leven tegaan leven buiten "mijn veilige landje"

Maar nou heb ik dit topic natuurlijk niet voor niets gemaakt want ik heb een aantal vraagjes

Is er iemand van jullie ooit wel is naar mallorca en omgeving geweest, zoja wat vond je hiervan?
Zijn er nog dingen waarvan je zegt, dat moet je zien of daar moet je geweest zijn.
Of dat is nou leuk stappen of daar kan je lekker eten of drinken.
Dingen waar je rekening mee moet houden daar, dingen die je niet moet vergeten.
En zo kan ik nog wel even doorgaan

Je snapt vast mijn punt wel, dus hierbij vraag ik jullie om hulp om mij klaartestomen voor de eerste keer buitenland

En natuurlijk om je eigen vakantie verhaal tevertellen!
En dan zit ik ook nog met een andere vraag wat moet ik allemaal meenemen, hiervoor heb ik even een ander topic geopend:
Lobke_ @ [LZP] 1e Keer op zonvakantie Spanje: Help!!! Wat moet er mee?
Alvast bedankt

Groetjes danielle