Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patos schreef:Ik denk dat mijn Lowa Hikingschoenen dan wel voldoen, bedankt! Goede waterdichte jas van Nomad/ North Face oid staat ook nog hoog op mijn lijstje.
In Glasgow zelf zijn we gelukkig niet zo afhankelijk van het weer, daar zitten we overdag in het ziekenhuis en 's avonds in ons appartement.
Ik wist trouwens niet dat er zulke grote klimaatverschillen binnen de UK zijn, dat is wel iets om rekening mee te houden dus.
amoebje schreef:Hihi ik ben deze zomer in Schotland geweest, 15 dagen lang mooi weer (25/30 graden) behalve toen we in Edingburgh waren! Daar hadden we regen en koud weer!
Narya schreef:Op Dundee hoef je niet jaloers te zijn hoor, dat is met afstand de allerlelijkste stad van Schotland (en dus meteen voor dit topic: lekker overslaan die hap!). Ben hier als uitwisselingsstudente en ga dus binnenkort weer terug naar huis en hoewel Schotland als land fantastisch is, wil ik inmiddels ook wel weer terug. Maar zodra ze in Schotland ook kaassouflees en paprikachips verkopen ben ik best bereid om hier de rest van mijn leven te zijn hoor
Katja schreef:Vergeet niet je korte broek en zonnebrand. Wij zijn vorig jaar twee weken naar Schotland geweest.
Koffer voor warme kleding, regenkleding, paraplu's mee en noem maar op maar alleen een driekwartsbroek en geen zonnebrand en dat was nou net wat we nodig hadden met 25 graden en zon.