Ik ben de afgelopen dagen online al lekker op zoek naar wat zon door het aanbod te bekijken van de zomervakanties van 2009.
Gewoon lekker in Europa, met vriendlief, lekker een zandstrand en flink wat zon..
Het aanbod is alleen zo groot! Heb nu flink wat reisgidsen besteld die we dan lekker kunnen doorbladeren
Hebben jullie nou echte aanraders? Ben je misschien met je vriend/vriendin ergens geweest waarvan je echt zegt dat is geweldig!?
Budget is zo'n beetje 600-800 p.p. (8 a 10 dagen) , en lekker griekenland ofzo lijkt me super leuk!
Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van Bokkers, dit is de eerste keer dat ik met mijn vriend op zonvakantie ga, we zijn trouwens 20 en 21, cocktailbarretje is leuk maar echt stappen is niet noodzakelijk ofzo
Ook ben ik gewoon nieuwsgierig hoe jullie dat altijd doen, waar letten jullie op enzo bij het boeken van een vakantie en welke bedrijven zijn betrouwbaar?
Wie komt er gezellig meepraten en voorpret beleven aan het boeken van je zonvakantie?!
. Mijn eerste staat alweer geboekt: In april naar Egypte
.
. 
) en daarna naar plaatsen en hotels/appartementen. Ik probeer steeds weer nieuwe bestemmingen te vinden die een beetje binnen ons budget vallen.