Dit jaar gaan we weer met gogo naar Chersonissos!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het is iig een gezellig stadje en snachts is het er echt een gekkenhuis! 
.
ReneeP schreef:Vorig jaar naar Malgrat de Mar geweest! Erg leuk om voor de eerste keer met je vriendinnen heen te gaan, het is niet zo massaal als Lloret. Daar zijn we één avond op stap geweest maar blij dat we daar niet in het hotel zaten!
Dit jaar gaan we weer met gogo naar Chersonissos!

Ik lees hier dus eventjes mee.
) mensen.

Het enige minpunt vond ik de busreis. De terugweg ging nog wel omdat iedereen toch helemaal kapot was, maar de heenweg.. die duurde echt te lang. We hebben €375 pp betaald voor het appartement en we zaten er 8 dagen. Onder het appartementencomplex zat een hele goedkope supermarkt. We hadden de eerste dag afgesproken om alledrie €50 in te leggen om de eerste boodschappen van te betalen en toen we met een hele volle kar bij de kassa kwamen, bleek alles bij elkaar maar €50 te zijn.
Dus dat was echt een meevaller!
Als je daar aan het begin van je vakantie een VIP-card van €10 kocht, kon je de rest van de week eigenlijk gratis naar binnen, want je moest dan €3 betalen en je kreeg een bonnetje voor een gratis drankje. En met je VIP-card kreeg je ook nog eens de helft korting op alle drank, maar helaas kwamen we daar halverwege de vakantie pas achter.
die ik nog heb gewonnen ook. champagne douche dus dat was toch wel heel leuk.