Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Ik ben ook geen schaap. De waarheid zal in het midden liggen.
Het is ook maar net in welke context iets gezegt wordt.
Mbt de massage: wellicht is het als een geintje gezegd, we waren er niet bij.
Maar de keuze is gemaakt. Ts is goed, bedouin is fout, en al gaat de laatste op haar kop staan, al zou ze het tegendeel van ts kunnen bewijzen, dan nog maakt het allemaal geen zak uit.
Een slechte naam heb je helaas veel sneller en langer dan een goede...
Succes aan alle partijen, ik hoop dat jullie eruit komen.
suvan schreef:xx_Horsiex schreef:Nini roosje, anders ga je er toch heen en vertel je ons hoe je het gehad hebt? Aangezien jij geen schaap bent omdat je niet gelooft wat TS en MEERDERE andere bokkers vertellen.
Dus jij bent liever een schaapje dat de anderen volgt? Ik heb trouwens ook verhalen van bokkers gelezen die er alleen maar positief over waren, gebruik de zoekfunctie hier eens. Waarom ziet niemand die verhalen? Juist ja....schaapjes...
Maar de keuze is gemaakt. Ts is goed, bedouin is fout, en al gaat de laatste op haar kop staan, al zou ze het tegendeel van ts kunnen bewijzen, dan nog maakt het allemaal geen zak uit.
Citaat:Alle massages waarover wordt geschreven zijn niet meer of minder dan dat. Dat is wat Abderrahim gewoon leuk vind om te doen zonder bijbedoeling. Jazzit was zelf al aan het masseren geweest met 1 van de paarden en hij wilde laten weten hoe het op zn bedouins ging, niet dat dat nou zo anders is maar hij wilde iets laten zien wat ook in zijn cultuur bekend was. Dat is zo enorm naief. En gewoon lief bedoeld. Andere keren ervaarde hij gestresste meiden en probeerde ze op deze manier te benaderen, totaal verkeerd. Dat heeft hij nu wel door. Ik heb hem dat ook heel goed duidelijk gemaakt.
Benfan schreef:Het is inderdaad jammer dat de topic is bevuilt met mensen die het nodig vinden om wilde verhalen op te hangen. Het valt mij mee dat er nog geen hondsdolle mummie's er in zijn voorgekomen. Die reacties mogen wat mij betreft gewoon weg. Misschien vind Bedouin het wel fijn om een hartstochtelijke iets wat labiele man te hebben. Als zij gelukkig is, wat maakt het uit? Ieder zijn ding. Dat wij als verwaande tv kijkende (en daar onze 'wijsheid' uit bouwen) westerlingetjes dat niet kunnen inzien is ons probleem. Zoals ik net al zei mensen zien wat ze willen zien, niet wat er werkelijk gebeurd. Als je tussen beide kanten in gaat zitten valt het allemaal eigelijk wel mee. Inderdaad, haar man moet wat sneller inzien wat kan en wat niet kan met klanten, maar je hebt ook mensen die je soms 10x moet vertellen hoe iets zit voordat je het kwartje valt.
Stoppen met de organisatie zou ik persoonlijk alleen doen als je het niet veiliger kunt maken. Een exploderende gids tussen de zandmummie's en strijdende nomaden is gewoon niet handig. Hij hoort iemand te zijn waar iedereen 120% op kan vertrouwen. De rots in de branding, de held van het verhaal. Als hij dat niet kan zijn dan huur je OF een andere gids in of je stopt met organiseren totdat het allemaal wel veilig kan.
suvan schreef:@Horsiex: popcorn heb ik van moderator weg moeten gooien. Blijkbaar mag je hier niet melden dat je er popcorn bij eet. Zal wel iets met calorieën te maken hebben...
@0152...etc... ik zou die vraag dan vriendelijk doch beslist afwijzen. Bij sommige mannen moet je zeer duidelijk zijn. TS had dit wellicht direct kunnen melden aan Bedouin. Is dit wel gebeurt of komt de klacht nu pas achteraf?
Ligt er ook aan hoe die vraag is gesteld. Ik ben vaker gemasseerd door mannen, was niks mis mee, niks seksueels, masseren heeft niks met vrijen te maken. Maar dat snappen sommigen nietIk kan er niet uit opmaken hoe de vraag gesteld is, maar wellicht heeft TS de vraag heel verkeerd opgevat of heeft die man het op een onhandige manier gevraagd? Weet niet?