Dorine92 schreef:x_Jeanine_x schreef:Dorine92, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Een duidelijke nee, is vaak al voldoende. of nee bedankt ik kan het zelf.
Had wel een bijzondere duikschool/verhuur gebeuren Beetje onderhandeld over de prijs om te kunnen suppen met 2 personen. Vervolgens komen we daar, wil die toch meer hebben. Zijn we weggelopen, kwamen ze ons toch weer halen. Prima toch voor ons afgesproken bedrag kunnen suppen. Maar toch eerder de sups terug gebracht omdat ze niet hard genoeg waren en was nog wat.
Prima. De dag erna hadden manlief en ik een boottocht met dezelfde mensen
Wij die boot op, praatje etcetc. helemaal prima. Komt die later naar ons toe of wij wilden duiken, kosten xx . ik zo nee, ik heb mijn brevetten, maar manlief duikt niet. Accepteerde die en prima. 1ste stop prima gesnorkeld, 2de stop laat hij mensen snorkelen (hij typische komaf, zij helemaal in gewaad en hoog zwanger) Maar ik was al weer in het water gelijk toen hij zij dat wij het water in mochten. Kom ik terug bij de boot, zie ik de typische man in het water liggen en de vrouw op het punt staan om te gaan zwemmen.
Ik dacht, blijf maar in de buurt want dit kan nooit goed gaan. En ja hoor, vrouw in paniek aan het verdrinken, man in paniek, duikinstructeur wilde haar redden, nog meer paniek. Ik lag er inmiddels naast, duik instructeur en die man van haar weg geduwd, haar vast gepakt en gekalmeerd naar de boot mee genomen. Beide konden duidelijk niet zwemmen.
Die beste duikinstructeur heeft mij met de 3de stop op sleeptouw genomen om mooie plekken te spotten Kon ik zelf ook wel. Maar die waren wel onder de indruk
Heb hem later ook maar verteld dat dit geen slimme zet was.
Oh ja dat heb ik ook vaak gelezen. Prijs tussentijds verhogen. Ook bij taxi's trouwens. Dus ik regel ze allemaal vooraf met of via iemand die ik vertrouw
Taxinummer onthouden waar je in stapt en het is beter om achterin plaats te nemen