__Elizabeth schreef:Ja maar vanuit Canada naar een nederlands nummer bellen is 01131
Dus zoals vivian ook al zei je nummer word dan 011316-rest van het nummer..
nee hoor +316 wordt het dan...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Telefonie
De landcode (landnummer) om iemand in Canada te kunnen bellen is 001 of +1.
Wilt u vanuit Canada naar Nederland bellen gebruik dan 01131.(Als u een landcode gebruikt moet u de eerste 0 van het te bellen nummer weglaten.)
Alle netnummers van Canada vindt u op Allareacodes.com.
Telefoonnummers vindt u in de Telefoongids van Canada.
Bedrijfsgegevens vindt u in de Gouden Gids van Canada.
Michael1104 schreef:__Elizabeth schreef:Ja maar vanuit Canada naar een nederlands nummer bellen is 01131
Dus zoals vivian ook al zei je nummer word dan 011316-rest van het nummer..
nee hoor +316 wordt het dan...
Eskimo schreef:Wat leuk, al die mensen uit Canada!
Anthea, ben je uiteindelijk van plan om bij hem in Canada in te trekken? Lijkt mij heel moeilijk zo'n long distance relationship.. Vooral het afscheid nemen! Waar woont hij in Canada? Sorry als ik daar overheen heb gelezen
Alddable: Ja dacht ik al.. Je hoort vaak toch nog een Engels accent aan een Engelse die Nederlands spreekt, het is dan ook gewoon echt een hele lastige taal.. Daar kwam ik snel achter toen ik in Spanje woonde, taal gaat mij makkelijk af en Spaans ging dan ook super snel.. Maar Nederlands.. Al die rare regeltjes.. Ja ik heb er ook super veel zin in. Nou het meeste is al geregeld. We hebben sinds kort een huis, de paarden zijn verkocht, tickets voor de honden zijn geboekt, en er is al voor alles bezig voor mijn stiefvader om daar een bedrijf op te zetten. Dus alles gaat z'n gangetje.
HippoLogic schreef:Maakt het dan nog uit of je van een mobiel of van vast lijn belt? Ik heb laatst ook 0031 voor een nederlands mobiel nummer gezet en dat werkte. Was wel via skype naar een mobiel.
HippoLogic schreef:_Linda schreef:Overigens iemand hier ervaring met de spousal sponsorship application?
Ik heb je post wel gelezen maar ik heb hier geen ervaring mee. Er zijn ook fora voor immigranten, heb je die al gevonden?
Eskimo schreef:alddable: Dat is uiteindelijk wel de bedoeling ja. Onze jaarling gaat nu naar een opfok hier in Nederland en komt binnen 2 jaar over naar Canada naar ons, dus dat is heel erg fijn. Ik wil sowieso verder met paarden daar. De eerste jaar of 2 jaar zal een paard aanschaffen er nog niet inzitten, dus ga ik maar op zoek naar maneges zodat ik wel kan blijven rijden.