Mijn avontuur in Hongarije!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Willemina_L

Berichten: 1674
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Re: Mijn avontuur in Hongarije!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 21:00

Oh wat spannend... ik duim voor je!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 21:43

Wat een leuke ervaringen maak je daar mee zeg! Hopelijk gaat het door en mag je hem kopen!

daisyjazz

Berichten: 953
Geregistreerd: 17-10-10

Re: Mijn avontuur in Hongarije!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 21:58

Spannend hoor ! Ik volg ook !!

sanneloveyou
Berichten: 947
Geregistreerd: 26-03-11

Re: Mijn avontuur in Hongarije!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 23:32

Ik kom je topic ook nog even volgen! Ziet er super uit en wat heb jij allemaal al meegemaakt zeg! Super gaaf! Succes met je paardje ik ga duimen voor je!

puppy1128

Berichten: 5010
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-16 10:06

Wat leuk dat er zoveel volgers zijn! :D

Zit nu bomvol energie.. Hele dag in spanning gezeten (en nog steeds..) en niks gedaan. Dat is geen goede combi voor mij.. Had het kunnen weten, had dit met mijn examens ook. Alleen toen had ik 2 weken vakantie i.p.v 1 dag vrij. :+

Nu moeten we wachten tot een klant er is. Ze wilt een lange rit en in de avond weer een lesje. Dus vanavond met Bátor meedoen en straks waarschijnlijk ook mee. Kan ik in ieder geval even mijn energie kwijt. :')

puppy1128

Berichten: 5010
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Re: Mijn avontuur in Hongarije!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-16 19:55

Gister springlesje gedaan met Bátor.. Het wordt waarschijnlijk geen bakpaard.. _O-
Eerste 5 rondjes liep hij naar de uitgang 'kom we gaan naar buiten!' en na een half uur was ie het werk alweer zat..
In het begin ging hij wel stukken beter over de balkjes. Ook een klein kruisje gemaakt.. En dat deed hij de eerste keren ook goed. Daarna werd hij moe en was hij het zat. :')
Maar gelukkig doet hij niks raars als ie het zat is.

Vandaag weer een optocht met het wijnoogstfeest. Pony waar ik op zat was erg braaf. Maar man wat kan zo'n pony hard gaan zeg.. _O-

Afbeelding

Weer lekkere (en minder lekkere..) gebakjes gehad. En dus lekker kunnen racen haha.

EliseXJoelle

Berichten: 2340
Geregistreerd: 13-11-07
Woonplaats: Sliedrecht

Re: Mijn avontuur in Hongarije!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 20:19

Ik kom je topic nu pas tegen! Van 6 sept tot 24sept heb ik werkvakantie in Tsjechië gedaan op de veulenopfok waar mijn veulen staat, de verzorgster van mijn paarden was mee op stage =D ik hoop het voorjaar weer voor 2 weken te kunnen gaan (en tussendoor weekendjes)

Nog onwijs veel plezier de komende tijd, geniet er van!

puppy1128

Berichten: 5010
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Re: Mijn avontuur in Hongarije!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-16 16:41

Zondag meegeholpen met de les. Ook paar foto's en filmpjes gemaakt voor de lessers. (Gewoon met mobiel, was niet altijd droog dus camera mee is niet zo heel handig.. :')) Ook de bitjes schoongemaakt.. Die zaten onder het gras van al dat eten wat ze tijdens de wijnoogstfeest kregen. :=

Maandag en gister vrij gehad, maandag sowieso vrij en gister regen. De boel was vanochtend nat en glad..
Vandaag veel binnen werk, laptop dus. Een ijskoude wind, niet normaal.. En morgen ws weer vrij, kans op nog meer regen.. _O-
Heeeel rustig weekje dus..

puppy1128

Berichten: 5010
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-16 18:00

Het heeft echt veel geregend. De bak zal morgen ws nog niet droog zijn..

Vandaag Rocky het veulen een halster laten passen. Eerste keer te groot.. Dus aangepast. Wilde ik hem weer omdoen vond hij het plots geen goed idee meer.. Doei! :evaw:

En toenet 2 kleine stapritjes door het dorp. Eerste meisje was 4 en volgens mij voor het eerst. De ander is 6 en mag voortaan in de groepsles zodat ze verder kan komen met rijden.

Ben benieuwd of de bak nog droog genoeg wordt.. Ben bang van niet, maar als de zon goed gaat schijnen zou het misschien net aan kunnen.

Betreft Bátor nog geen nieuws helaas.

Willemina_L

Berichten: 1674
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Re: Mijn avontuur in Hongarije!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 22:11

Nou zo droog als het hier is, zo nat daar dus! Heb je het nog wel naar je zin of wordt het toch wat zwaar nu? En wat betreft Bator, ik blijf voor je duimen!

puppy1128

Berichten: 5010
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Re: Mijn avontuur in Hongarije!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-16 15:41

Ja nog steeds naar mijn zin! :D
Net terug van een buitenrit. Nog wel op sommige plekken nat en glad.
Maar zonnetje scheen weer heerlijk! :D

Morgen gaat de eigenaar bellen.. Dus hopelijk goed nieuws! Wordt nu heel spannend. :):)

Willemina_L

Berichten: 1674
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Re: Mijn avontuur in Hongarije!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 16:12

Ik duim echt voor je!

puppy1128

Berichten: 5010
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-16 18:23

Er is bezoek bij de eigenaar dus kon niet praten. Lekkere timing van die mensen.. Morgen ga ik weer met Bátor op pad, dus hopelijk is hij dan ook thuis en niet bezet. :+
Zou het nu toch wel echt willen weten.. Want we moeten natuurlijk ook dingen regelen anders kan ie niet mee.. En aangezien ik hier niet eeuwig ben.. :\

Vandaag geholpen met kinderen met het opzadelen en geholpen met een les. Aan bet einde van de les begon het te regenen dus nu is alles weer glad.. Fijn. Gelukkig niet heel veel geregend.. Maar de grond is nog niet droog genoeg dus met dit kleine beetje glij je weer uit. -O-

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Re: Mijn avontuur in Hongarije!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:04

Hoe kan de grond zo glad zijn? Is dat door de klei of zijn de stenen glad door mos of iets?

Hoop dat je morgen meer weet over het paard!

puppy1128

Berichten: 5010
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Re: Mijn avontuur in Hongarije!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-16 20:11

Ja leem of zoiets. Net als klei idd. Kneiterhard als het droog is.. Maar met veel regen erg glad. En nu is het nog niet goed gedroogd dus een klein beetje regen maakt alles weer glad.. dus hoop dat het voorlopig even droog blijft. :P

puppy1128

Berichten: 5010
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-16 08:46

Twee dagen vrij gehad. Lekker films kijken en lui zijn. :')

Helaas minder goed nieuws betreft Bátor.. De andere willen hem toch kopen.. Helaas. -O-

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Mijn avontuur in Hongarije!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 08:52

Balen voor je. Kan me wel voorstellen dat ze nu zeker geinteresseerd zijn nu hij zo goed doorgereden wordt. :)

puppy1128

Berichten: 5010
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Re: Mijn avontuur in Hongarije!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-16 08:56

Nouja, broer van het meisje wilt ook weer rijden.. Daardoor is de knoop door hun doorgehakt. Erg jammer maar niks aan te doen.

Ze hebben er alleen zelf nooit opgezeten.. Dus hoop voor die jongen en meisje dat ze er mee om kunnen gaan. :=

eline95enile
Berichten: 1273
Geregistreerd: 06-02-12

Re: Mijn avontuur in Hongarije!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 09:29

He dat is toch wel balen zeg!

Marcella

Berichten: 36721
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Mijn avontuur in Hongarije!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 10:27

Bah balen.....

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:01

Eigenlijk dus een beetje hopen dat Bátor niet zo braaf is als ze er op gaan zitten zodat ze m niet meer willen? ~~}> Wat jammer zeg...

puppy1128

Berichten: 5010
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-16 11:20

Nou, die jongen is nog wel eens van het aanpakken.. En met Bátor moet je juist geduld hebben.. Aanpakken kent hij niet en gaat dan in verzet.. Maarja als je van aanpakken bent. Ga je 9/10 keer alleen maar harder aanpakken.. Dus hoop dat die jongen een beetje luistert. Straks durft het meisje er niet op.. Leuk, krijg je een paard, durf je er niet op omdat ie niet alleen groot is, maar ook rare dingen doet. :=

En denk als hij net als het oude paard vol gepropt wordt met haver, het dan helemaal niet meer goed komt, zeker als het kouder is zoals nu. Van ons krijgt hij geen haver en hij had het al in zijn koppie. :')
Maarja, dat moeten zij weten.. Ik koop iig geen rijpaard zonder te rijden.. Tenzij het een veulen is, maar dat is logisch. :+

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Mijn avontuur in Hongarije!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:21

Komen ze dan echt niet rijden voor ze hem mee nemen?
Sonde hoor, dat je hem op die manier niet kan kopen..

puppy1128

Berichten: 5010
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-16 12:55

Nee, ze hebben hem zien rijden door Annet.. Maarja zoals ik al zei, moet je met Bátor veel geduld hebben..
Dus hoop voor hun dat ze dan de juiste keuze gemaakt hebben.. Als ze namelijk pas heel laat langs zouden komen om toch maar te gaan rijden en weten dat het hem niet wordt.. Dan kan ik niks meer regelen..

Eigenaar vind het ook jammer.. Maarja, gevalletje familie en daar wil je geen ruzie mee. Zeker niet als ze je spullen maken mocht het nodig zijn.. Dus hij kan ook niks meer doen.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Mijn avontuur in Hongarije!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 14:46

Maar de eigenaar beslist toch? En als hij een beter huis bij jou ziet dan kies je toch daarvoor? De match moet er ook zijn. Als het zo'n doordouwer is, dan is dat toch niet in het belang van het paard? Familie of niet...