Maar de laatste bocht is al in zicht. Ik denk dat we dan nog even verder varen, en aan het begin van de IJssel een plekje zoeken om te overnachten. Waarschijnlijk Rhederlaag, Doesburg zal net iets te ver zijn voor vandaag. Zutphen daar komen we morgenvroeg dan langs als het goed is. Missen we de markt helaas wel, maar misschien stoppen we er toch even voor boodschappen
Of in Doesburg als we daar gratis kunnen aanleggen. Van woensdag op donderdag proberen we in Lelystad te overnachten, daar kan ik donderdag nl een handwasmachine ophalen van marktplaats
Roos, het hangt een beetje af van het weer wanneer we richting Friesland kunnen, maar ik gok komend weekend of aan het begin van volgende week
Laat maar even weten wanneer het je uit komt! Gem, dat klinkt zeker leuk, die oude (en nieuwe) tractoren die het graan enzo komen brengen, prachtig
Wel balen van jullie motor zeg! Een geluk dat jullie nog hebben kunnen roeien. Stel je voor dat zoiets met een grotere, zware boot gebeurt

En uiteraard wat boodschappen ingeladen zodat we weer een weekje vooruit kunnen. Wat was ik blij met onze vouwfietsjes, want het was toch best een eind!
.