Over ongeveer 10 uur zit ik in de lucht...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Turkije! » Tegenwoordig is het net Spanje.

Poll eindigt op

Jaah, klopt helemaal!! Ik zie geen verschil tussen De Costa's als tussen de Turkse *Costa's* !
1 (16%)
Ach, Turkije begint populairder te worden. Maar zo Populair als Spanje zal dit land nooit worden.
1 (16%)
Klopt niet, Spanje ligt naast Portugal en Turkije Niet! :P
4 (66%)

Totaal aantal stemmen: 6


MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Over ongeveer 10 uur zit ik in de lucht...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 23:57

Morgenochtend (24/7/2004) Zit ik lekker om 10:05 uur in het vliegtuig naar Turkije!! *LOL* Ben waarschijnlijk niet een van de weinigen! Tong uitsteken Hwahwa.. Wou het gewoon even melden!! Pling Ik ga trouwens naar Içmeler, vlak naast Marmaris! Lachen En heb er echt zin in om weg te zijn uit Nederland met z'n OF erge Hondenweer OF met Klotsie-Klotsie Benauwd "zomer"weer!!

Iemand toevallig nog op deze late avond ervaringen met Onur Air?! Lachen Is een Turkse Charter Maatschappij, en ben erg benieuwd. Wij vlogen BIJNA altijd met Nederlandse maatschappijen, en dan zit er toch iets tussen je oren dat buitenlandse maatschappijen *slecht* zijn. Schijnheilig

In ieder geval, Iedereen fijne vakantie in Nederland of Buitenland, Rust uit allemaal Tong uitsteken En ik hoop op lekker weer!!

Güle Güle!! Pling

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 12:15

Heel erg veel plezier daar (al ben je waarschijnlijk allang weg Tong uitsteken), familieleden die naar turkije zijn geweest waren over sommige turkse maatschappijen niet heel erg tevreden maar er zaten ook weer hele goede tussen dus daar moet je maar net geluk mee hebben.

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 12:33

Veel plezier, en we wachten geduldig tot je terug bent op foto's Haha!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 13:38

Turkije is meer in trek dan Spanje hoor. Waar ik zat dit jaar aan de Costa was het bijna helemaal leeg.
Voor 500 euro heb je al all incl. in Turkije Scheve mond

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 00:04

Ik ben nog nooit in Turkije geweest, dus kan niet echt stemmen in de poll Knipoog Daarentegen ben ik al heel vaak in Spanje geweest Tong uitsteken
Turkije trok me eigelijk helemaal niet zo aan, maar de laatste tijd hoor je er echt veel meer mensen over.