Zijn ze bij het vliegtuig streng? (kg bagage)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Zijn ze bij het vliegtuig streng? (kg bagage)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 17:18

Ik ga morgen op vakantie, en heb, met onze weegschaal uit het jaar nul, m'n bagage gewogen, ik zit rond de 18,5 kg (tenminste dat geeft dat ding aan) Het max. gewicht dat je mee mag nemen is 20 kg. Maar je weet net hoe dat gaat, je neemt een souverniertje mee op de terug weg, wat is dan 1,5 kg nog. Zijn ze nou bij het inchecken zo streng dat je voor 1 of 2kg gelijk bij moet betalen, of doen ze dat pas bij bv. 5kg?

Ik kan me ook wel voorstellen dat als 50 mensen 2kg overgewicht hebben, dat dat uiteindelijk wel veel is.



Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 18:55

Welke idioot neemt dan ook z'n kussen mee Haha!

Maar goed, de tas van m'n handbagage kan ik nogal verbouwen en bijna 1,5 x zo groot maken (overginds niet te groot) dus als ik op de terugweg met een overgewicht zit, duw ik daar wel wat in, ik kan me eigenlijk niet echt herinneren dat ze twee jaar geleden in Turkije echt naar je gewicht keken, meer of je niks het land uit smokkelde, ik heb m'n koffer al wel 10 keer na gezien, maar zie niet echt meer spullen die er uit kunnen en daarmee het gewicht verlagen.

Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 22:01

Ik ook hoor, ik slaap zo ie zo slecht ergens anders en al helemaal op een ander kussen (waar al 100 mensen op hebben geslapen, jak) Ik ga naar Turkije en vlieg met Martinair, je hand bagage mag de afmeting van 50 + 40 + 25 cm hebben en ik zag net op de site van Martinair dat ik 8 kg handbagage mee mag nemen dus heb nog wat speling Haha!

Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 11:16

Ik ben weer terug, ik zat op de heen reis aan 17,5kg, dus dat viel nog mee ,op vakantie is m'n bankpas kapot gegaan, dus amper souverniertjes kunnen kopen, dus op de terug reis woog m'n koffernog minder Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers