Het was echt fantastisch!! En ik wil zo weer het eerste vliegtuig terug nemen. Maar helaas is dat niet mogelijk op dit moment

Echt ideaal dat mijn zus en een vriend van haar daar al een tijd zitten. Want zij hebben al leuke dingentjes al ontdekt, zoals erg leuke restaurantjes, cafe'tjes en vooral strandjes die wij door hun te zien kregen!
Ik heb nog nooit z'n prachtige stranden gezien. Sommige zijn echt het ultieme plaatje wat je in folders ziet.

Ik ging naar Curacao om op bezoek te gaan bij mijn zus. Had toen ik in het vliegtuig zat nog niet echt het idee van eigenlijk is het ook een vakantie. Het werd ook een soort heerlijke ik geniet van het strand en zon vakantie.
Ook erg mooi momenten op Curacao waren het vieren van Queens night op Mambo Beach. Met optredens van Guus Meeuwis en Band zonder Banaan. Echt super avond/nacht gehad!! De volgende dag was het Queens day en hebben we 12 uur lang in Willemstad dat ook mooi gevierd. Ook Antilianen zijn echt koningsgezind waardoor zij er ook leuk oranje uit zagen.

Aankomst op Hato Airport

Kleine Knip, een ongelooflijk mooi wit strand

Grote Knip, met veel lokale bevolking

De zee waar je heeel mooi kan snorkelen én duiken

Port Marie, een van mij favoriete stranden. Leuke bar, prachtig strand, mooie zee waar je super goed kan snorkelen met allerlei verschillende vissen!

Bijzonder mooi beesten die Leguanen!!

De Zoutpannen waar Flamingo's zijn

Eten bij Habitat Resort

Waar ze een geweldig zwembad hebben, en over dát uitzicht hoef ik niks over te vertellen spreekt voor zich vind ik.

'Ik zag de zon, zien, zakken in de zee'

Jan Thiel Baai

Heerlijk gegeten bij Zanzi bar

Voor uit dan even de toerist uithangen en foto's maken waar toeristen nou eenmaal foto's van maken.

Een mega groot cruise schip, elke woensdag komt er wel een aan.

'Jaa kleutertjes!!' was de reactie van mijn moeder (ze is zelf kleuterjuf vandaar deze reactie waarschijnlijk

Casabou, mooi strand!

Morgen komt het vervolg van meer mooie foto's van Curacao
Zie voor vervolg deel 2