Dressuurpaard gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-01 12:50

Hallo mensen, wij zoeken een verzorg paard waarmee wij in de ZZ dressuur kunnen starten, wij rijden al zooooo goed, maar kunnen geen eigenpaard kopen, dus zoeken wij een verzorg paard.
groeten 2 onwijs leuke en getallenteerde meiden van 17 jaar. doeiiiiiiiii
O, ja we mishandelen geen paarden, we poetsen, mesten uit en vetten het zadel voor je in, wat wil je nog meer???????

flopsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 12:54

ehm nee zorrie ik heb niks, maar waarom staat er dat jullie uit ijsland komen en intresse hebben in ijslande paarden maar je zoekt een goed dressuurpaard?? zorrie viel me even op

Uniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-01 13:05

JA we komen uit ijsland en vinden ijslanders ook heel tof, maar we zoeken nu een echt dressuur paard, by the way, ijslanders kunnen anders ook heel goed dresuuren hoor!

flopsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 13:07

ja ik weet dat ijslanders ook goed kunnen dressuren. wonen jullie op ijsland? Zorrie maar ik denk niet dat je zomaar een z2 dressuur paard vind om te verzorgen, maar het valt te proberen toch?

Uniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-01 13:11

Wij zijn verhuist naar nederland om dat we daar onze talenten beter konden ontplooien! Ja, dat had je neit gedacht he? Maar we worden vanzelf wel uitgezocht hoor! We hebben al een aan bieding van iemand gehad met een L dresuur paard, misschien gaan wij daar wel op in om hem naar de zz te rijden.

flopsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 13:14

goh wat leuk voor jullie, maar je hoeft me niet zo aan te vallen hoor!! ben gewoon nieuwsgierig, omdat er niet vaak mensen zijn die vragen om een z2 dressuurpaard omdat ze zo verschrikkelijk goed kunnen rijden, dus daarom.

Uniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-01 13:19

dat komt pmdat de meeste mensen niet zo geweldig zijn als wij!
Party!! wij hebben gewoon talent we hebben echt geen eigendunk hoor, maar wij zijn gewoon goed

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 13:26

ok ik kan het mis hebben maar: dit lijkt me echt een kinderachtige advertentie, snappie wat ik bedoel? geplaatst door 2 kinderen die helemaal niet goed kunnen rijden en een lolletje willen trappen. maar ja.

en als ik het mis heb succes met vinden ervan en misschien helpt het te zeggen wáár jullie in nl. wonen, is maar een tip hoor

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 13:27

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Bart!!!!! Kan dit misschien op het onzinforum????

Want ik geloof niet dat we dit serieus moeten nemen .....

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 13:30

Ja dit neem ik dus niet serieus..
Berichtjes op 'welke hobby's naast paardrijden' van 'Uniek' was bv
HALLO MENSEN, WIJ RIJDEN, DRESSUUR, SPRINGEN, MENNEN, JOCKY, EN ALLES WAT ER NOG MEER IS, VERDER DOEN WIJ AAN ZEILEN, SNOWBOARDEN, HOCKEY, EN DAARNAAST DOEN WIJ NOG HET GYMNASIUM, JA DAT KUNNEN WIJ ALLEMAAL, O WIJ ZIJN GEWOON GOED EN JULLIE KUNNEN NIETS.

Gewoon twee zielige meisjes die erg veel behoefte hebben om zichzelf op te hemelen.

Uniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-01 13:30

NOU JA SORRY HOOR MAAR WIJ KUNNEN ECHT WEL RIJDEN , EN HET SPIJT ONS ALS WE TE GOED VOOR JULLIE ZIJN, MAAR WIJ KUNNEN GEWOON GOED RIJDEN, EN WE WILLEN HELEMAAL GEEN LOLLETJE TRAPPEN, WIJ ZIJN SERIOUS OP ZOEK NAAR EEN ZZ DRESSUURPAARDOF SPRINGER, EN JULLIE MOETEN NIET VAN DIE DOMME MAILTJE GAAN STUREN MET DIE LEEG HOOFDEN, ANDERS KRIJGEN WE NOOIT EEN SERIOUSE REACTIE

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 13:30

haha bart moet ff met de webmaster van horses.nl gaan praten misschien dat alle berichtjes van uniek automatisch daar naar geplaatst kunnen worden.
uniek: http://www.horses.nl en dan naar digiplaza en dan kun je zoeken komen allemaal kinderactige mensen (uitgezondert van de bokkers die daar ff komen kijken *LOL*)

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 13:32

nee vind je het gek dat je niet serieus word genomen. tssssk. kom maar s met bewijzen Lachen

als jullie zo goed zijn verbaast het me datjullie nog niet grand prix of wat dan ook rijden. dan worden jullie toch wel uitgekozen om de wereldtitel of wat dan ook te verdedigen of hoe dat dan ook werkt?

Uniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-01 13:32

KUNNEN JULLIE ER NIET TEGEN DAT WIJ ZO GOED ZIJN, EN JULLIE NIETS

flopsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 13:33

jaaa goed idee!
lijkt me echt goed!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 13:34

oh best wel hoor. ik kan er niet tegen dat jullie zo zielig doen
:X:X:X:X

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 13:35

Tsja ach (nog een reactie van 'uniek')
"hoi ga naar de winkel toe en koop een zadel, nou ja jullie kunnen beter gaan zadel kopen want jullie kunnen toch niet springen laat staan rijden, daar hebben wij kijk op want wij rijden al zz dressuur, en jullie zijn allemaal watjes wij zijn jullie nog nooit tegen gekomen op een wedstrijd, en ookk niet op een sprinwedstrijd, want mijn vriend doet daar aan mee en die rijd ook al zz springen en gaat naar de olimpische spelen waarscheinlijk , dus even geen gezeur ge maar eens leren rijden, of doe wat nuttigs."

Als je al zo goed was dan denk ik dat Anky en de rest vast wel jullie hadden gebeld om Bonfire te verzorgen oid...
Ohnee toch niet want ze is natuurlijk bang voor concurrentie...

Haha twee zielige meiden die misschien een shetlander verzorgen of een uurtje in de week lessen en nu op bokt zich voor proberen te doen als hele goede ruiters.... sure

túúúúúrlijk.... *LOL*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-06-03 13:37 ]</font>

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 13:38

ik snap die winkel niet maar ja Lachen
nee laura ik denk dat dat nog te goed is, volgens mij lezen ze een paar boekjes, zijn per toeval het woordje zzdressuur tegen gekomen en proberen dat uit *LOL*

wedden dat als je wat vragen stelt ze het antwoord niet eens weten *LOL*

Uniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-01 13:39

mensen we zijn gewoon goed, en we zoeken toch een paard om de grand prix mee te gaan rijden!!!!!! snap dat dan! Jullie zijn nog domer dan ik dacht, dat staat er tocn boven...

flopsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 13:39

ja ok zullen we ff een vraag verzzinnen?? kunnen we er nog lol om hebben joh, echt triest is dit

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 13:40

haha, wíj zijn niet dom maar jullie. want onze mening staat er héél duidelijk. als je ff doorleest zie je ook dat er gereageerd wordt op jullie zz omdat we dat niet geloven. ohja daar had je niet aan gedacht he LOL

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 13:42

heja flopsy vat niet wat je bedoelt maar bij deze:

wie heeft er een L spring fallabella voor me om te verzorgen? liefst familie van de zebra, heb nl. gehoort dat die liever zijn dan de doorsnee fallabella. ohja, hij moet hoger dan 110 kunnen springen. alleen serieuse reacties svp, groetjes

Uniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-01 13:42

Stel een vraag we dagen julllie uit..

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 13:43

zie daarboven. haha

ohh nu vat ik ook wat flopsy bedoelt hihi blond

lol lig helemaal in een deuk

coco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 13:43

Als jullie echt zo goed waren, had een sponsor al wel een paard geregeld.
Ga ergens anders zo zitten banketstaaf dan geloven ze het misschien.