whuahaha
spreek voor zich toch???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morrie schreef:Dat is mijn handelsmerk,die crocs...geweldig Linda, vooral die crocs......![]()
Zwartwitje schreef:Hihi, de paarden rennen voor je weg
maar even offtopic: die schoenen zie ik tegenwoordig overal, zijn die nu "in" ofzo? (vergeef me, ik heb de laatste maanden nogal in een hol geleefd)
Tinkerloos schreef:Zwartwitje schreef:Hihi, de paarden rennen voor je weg
maar even offtopic: die schoenen zie ik tegenwoordig overal, zijn die nu "in" ofzo? (vergeef me, ik heb de laatste maanden nogal in een hol geleefd)
Die paarden moesten ook wegrennen,maar die paarden moesten ook op de foto,en ik niet..![]()
Die schoenen zijn crocs,en ze lopen heerlijk!!
Ze zijn er in alle kleuren!
(bijv. rood,geel,blauw,groen,oranje,paars,zwart,creme..)
boaz1 schreef:gelijk heb je
kijk mij met me laarzen :S 2 linker kopen :S en dan ruilt me mama ze en zitten ze nieteens lekker
Edda schreef:Ik quote dit uit de regels van de KH:Geweldige foto, erg leuk
Maar ik moet wel zeggen KH is geen vervanging van FF.. dus helaas ik tem
Als dit geen lolletje meer is dan weet ik het niet meer...Citaat:Motivatie en toelichting op het forum
Kippenhok is voor de lolletjes en geintjes op Bokt. Grappige onderwerpen en onderwerpen met een luchtige ondertoon kunnen hier geplaatst worden.
CharlotteP schreef:boaz1 schreef:gelijk heb je
kijk mij met me laarzen :S 2 linker kopen :S en dan ruilt me mama ze en zitten ze nieteens lekker
Whahaha omg, twee linker laarzen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry ik lig helemaal dubbel hierom.
Maar ff ontopic, leuke foto hoor!!
Tinkerloos schreef:Edda schreef:
Geweldige foto, erg leuk
Maar ik moet wel zeggen KH is geen vervanging van FF.. dus helaas ik tem
Ik quote dit uit de regels van de KH:
Quote:
Motivatie en toelichting op het forum
Kippenhok is voor de lolletjes en geintjes op Bokt. Grappige onderwerpen en onderwerpen met een luchtige ondertoon kunnen hier geplaatst worden.
Als dit geen lolletje meer is dan weet ik het niet meer...
Ze plaatst toch alleen een foto ter illustratie..
Als ze had gezecht: Tinkerloos loep als een halve zool door de wei te springen had ook iedereen gevraagt of ze er een foto van had...
(toch?)