katrienh schreef:Talisa schreef:Hahahaha vibraaaa-thor!!!
En dan 2 blije honden
nee ADHD-ers: het waren Jack Russels.......

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katrienh schreef:Talisa schreef:Hahahaha vibraaaa-thor!!!
En dan 2 blije honden
Morrie schreef:Ik zat een keer bij bij een praktijd examen kleermaken als surveillant, toen kwam de Rijksgecommitteerde binnen, alle naaimachines vielen stil, die kerel komt naar me toe lopen, geeft me een hand en zegt: Uitdebroek....... ik had het niet meer... die rotmeiden lagen helemaal blauw van het lachen, die wisten hoe die man heette, ik niet..... hij heette dus Uytterbroeck .....
_Karlijn schreef:Ik lees net hier net in het schoolbulletin van mijn broertje de namen Browning en Angel
Miryamk schreef:We hadden hier ook een broer en zus die heette storm en misty....
Over schapen gesproken mijn vader heette Lammert ( béééh ) maa die heeft zijn naam laten veranderen
Miryamk schreef:Gewoon naar buiten kijken wat voor weer het is! mmm mistig buiten oké misty! Of kinderen die naar het seizoen genoemd worden zoals Lente of HerfstMijn jongste dochter heet Nande, maar dat is toch geen idiote naam??
_Karlijn schreef:Miryamk schreef:Gewoon naar buiten kijken wat voor weer het is! mmm mistig buiten oké misty! Of kinderen die naar het seizoen genoemd worden zoals Lente of HerfstMijn jongste dochter heet Nande, maar dat is toch geen idiote naam??
Ja idd. Dan schijnt de zon, dan heet je kind Sunny. Maar wat als het onweert? Onweero of onweera?![]()
Nande vind ik wel mooi. Lekker apart
Ik ken wel een jongen die Nander heet, en een meisje die Nanda heet.
Citaat:awaxia
abeatrisia
amaxia
antipastia
alexandria
antroposofia
albania
amsterdamia
asingronia
arelia
aurelia
asocialia